شناسهٔ خبر: 45640630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی ارتش، چتر امنیتی یگان‌های سطحی است

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به توانمندی نظامی ایران گفت: جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان شناخته شده و امروز نیروی پدافند هوایی ارتش، چتر امنیتی یگان‌های سطحی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع دانشجویان ورودی ۹۷ دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، اظهار کرد: مردم و نیروهای مسلح،  کشور عزیزمان را از گزند دشمنان حفظ کردند و لازم است تا جوانان ما از تاریخ پرافتخار خود شناخت داشته باشند و با آن آشنا باشند.

 امیر سرتیپ الهامی با تاکید بر لزوم شناخت ابعاد مختلف مدیریت، افزود: شما جوانان باید ابعاد مختلف مدیریت را بدانید و بشناسید،  چرا که در آینده شما تصمیم گیر خواهید بود.

 وی با اشاره به توانمندی نظامی بالای جمهوری اسلامی در منطقه و جهان گفت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان شناخته شده است. همه تجهیزاتی که در هوا و فضا می تواند ایفای نقش کند در کنترل ارتش جمهوری اسلامی و نیروی پدافند هوایی است، ما اولین کشوری هستیم که با هواپیمای بدون سرنشین تا ارتفاع ۴۷ هزارپا پیش رفتیم و این نشان دهنده قدرت ارتش جمهوری اسلامی است.  

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان نقش مهم پدافند هوایی در عملیات های نظامی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش چتر امنیتی یگان های سطحی است.  

امیر سرتیپ الهامی تاکید کرد: در عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله بازی دراز، بیت المقدس، والفجر ۴ و والفجر ۸ پدافند هوایی نقش مهمی را ایفا کرد،  در این عملیات‌ها ۷۰ هواپیمای جنگی دشمن سرنگون شد.​

نظر شما