شناسهٔ خبر: 45626907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مشاور ارشد ظریف با بشار اسد دیدار کرد/ تاکید بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مکانیسم آستانه

دستیار وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس جمهور سوریه بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مکانیسم آستانه و همچنین کمک به تسهیل گفتگو‌ها در کمیته قانون اساسی با هدف حل و فصل مسائل سیاسی در این کشور تاکید کرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - علی‌اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی امروز چهارشنبه در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات سوریه، نشست هفته آینده روند آستانه در سوچی و همچنین گفت‌وگو‌های اخیر کمیته قانون اساسی در ژنو بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

بشار اسد ضمن تقدیر از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از ملت و حکومت سوریه، بر اهمیت هماهنگی و رایزنی مستمر دو کشور و حفظ دستاورد‌های حاصله در روابط دو جانبه و همچنین روند سیاسی و نشست‌های آستانه تاکید کرد.

علی اصغر خاجی در این دیدار نقطه نظرات و مواضع کشورمان در خصوص روند آستانه و همچنین در حاشیه پنجمین جلسه کمیته قانون اساسی در ژنو را تبیین کرد و بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مکانیسم آستانه و همچنین کمک به تسهیل گفت‌وگو‌ها در کمیته قانون اساسی با هدف حل و فصل مسائل سیاسی در این کشور تاکید کرد.

در این دیدار همچنین موضوع تقویت همکاری‌های دو و چندجانبه اقتصادی با سوریه مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

دستیار وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما