شناسهٔ خبر: 45621666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در بیانیه‌ای اعلام شد

انتقاد بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به حضور حامیان فتنه در برنامه یک تشکل اصلاح‌طلب

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در واکنش به حضور حامیان فتنه در برنامه یکی از تشکل‌های اصلاح‌طلب این دانشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در واکنش به حضور حامیان فتنه در برنامه یکی از تشکل‌های اصلاح طلب این دانشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر کشور در تلاشند تا شکل گیری انقلاب اسلامی را با دعوت از سخنران‌های مختلف تبیین کنند. شکل گیری انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و شعار نه شرقی و نه غربی در نظام جهانی متأثر از دو قدرت شرق و غرب، شروع یک دوره جدیدی را رقم می‌زد و اینگونه نیز شد.

در دانشگاه نیز تصور بر این بود که دانشگاه با کمک تشکل‌های دانشجویی برخواسته از بطن انقلاب اسلامی بتواند روشنگر راه انقلاب از قبل از پیروزی تا به امروز باشد. اما ما شاهدیم که عده‌ای با یدک کشیدن نام تشکل دانشجویی و تشکل مدرسین در صدد راه اندازی جریانی هستند که دانشگاه را از فضای علمی، پژوهشی و راهبردی به کانون اجتماع نظریات سیاسی افرادی کنند که خود انقلاب و نظام اسلامی را تا مرز فروپاشی پیش بردند و نزدیک به ۹ ماه کشور را به آشوب و نا امنی کشاندند و به تعبیر مقام معظم رهبری، فتنه سال ۸۸ را رقم زدند.

دعوت از کسانی که نیت آن را دارند جو مسموم سیاست زدگی را در دانشگاه‌ها القا کنند و سوء استفاده از شور و پرجنب و جوشی دانشجویان را در محیط دانشگاه، در دستور کار خود قرار داده اند.

آری! ابراهیم اصغر زاده و داوود سلیمانی را دانشجویان اواخر دهه ۷۰ ودهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ به خوبی می‌شناسند. اولی از توبه کنندگان و پشیمانان تسخیر لانه جاسوسی است و بار‌ها آن حرکت را که امام راحل انقلاب دوم خواندند، تندروی معرفی نموده و از حامیان فتنه گران در سال ۸۸ بوده است؛ و دومی که خود قائم مقام ستاد موسوی در تهران و از شکل دهندگان فتنه در سال ۸۸ و همچنین از محکومان آن بوده است و به لطف دولت یازدهم و دوستان فتنه گر خود در آن دولت، به دانشگاه باز گشته است، امروز از چالش‌های انقلاب اسلامی سخن می‌گوید؟!

تشکل‌های دانشجویی و مدرسینی که التزام به ولایت فقیه از مبانی اصلی اساسنامه آنهاست و هنوز در سربرگ و مهر تشکل خود از عبارت قرآنی"ن والقلم" استفاده می‌کنند، از افرادی در برنامه‌های خود دعوت به عمل می‌آورند که بی قانونی آن‌ها و به آشوب کشیدن کشور و نا امن کردن جامعه و نزدیک کردن انقلاب اسلامی به مرز فروپاشی را در کارنامه خود دارند و اصل ولایت فقیه در قانون اساسی را به باد توهین گرفته و از حذف این اصل از متن قانون اساسی دم می‌زنند!

هنوز یادمان نرفته است که در قامت یک نماینده مجلس، با بی شرمی تمام نامه‌ی معروف به جام زهر را به رهبر انقلاب و، ولی فقیه تعارف کرده بودید و به آن افتخار می‌کردید!

آقای داوود سلیمانی!

شما که از متحصنین مجلس ششم بوده اید و جلسات مجلس برای قانون گذاری و تصویب بودجه سالانه را به تعطیلی کشاندید، چگونه از چالش‌های انقلاب می‌خواهید سخن بگویید در صورتی که بیشترین چالش‌ها را شما و همکیشانتان برای انقلاب اسلامی و نظام مبتنی بر آن، شکل داده اید؟!

چطور خود را از به اصطلاح حامیان مظلومین وقایع ۱۸ تیر سال ۷۸ میدانید و راوی آن غائله هستید، ولی پاسخ سنگین مردم بصیر ایران را در ۲۳ تیر همان سال به خاطر نمی‌آورید؟!

شما و هم مسلکانتان در مجلس ششم شورای اسلامی از انقلاب و اسلام و ولایت فقیه و حتی از مقدسات مردم، هیچ چیز باقی نگذاشتید و امروز سخنران دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی هستید؟ مگر نه اینکه خود شما و هم حزبی‌های شما در حزب منحله‌ی مشارکت و مجاهدین انقلاب در همان مجلس ششم، تحقیق و تفحص و پرسیدن سوال از امام حسین (ع) را هم برای خود حق میدانستید و جایز میشمردید؟! اما وقتی ترازوی عدالت قوه قضائیه شما را به حق در بند خطا‌ها و کیفر اعمال غیرقانونی و مجرمانه کشاند، فرمان امیرالمومنین علی (ع) به مالک را بر روی کاغذ و به عنوان نامه سرگشاده به رهبری نوشتید و یادتان رفته بود که روزی شعار استیضاح کردن ائمه را در مجلس سر می‌دادید!
 
اما در پایان این نکته را به مسئولین دانشگاه گیلان و آن دو تشکل به اصطلاح دانشجویی و مدرسین موجود در دانشگاه گوشزد می‌کنیم که بار‌ها گفته ایم و این بار برای بار آخر می‌گوییم! با صدای بلند هم می‌گوییم"مسئله فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و خطوط قرمز است" و ما نیز به این فرموده مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب می‌نگریم و با شما اتمام حجت می‌کنیم که چگونه یک محکوم فتنه ۸۸ به راحتی مجوز سخنرانی را دریافت می‌کند و شما با بهانه واهیِ ندانستن و نشناختن آن شخص، از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنید؟!

اگر به خودتان زحمت میدادید و از گوشی هایتان اسم مبارک ایشان را در فضای مجازی جستجو می‌کردید لازم نبود بهانه تراشی کنید و متوجه میشدید که ایشان چه کسی هستند و چه پرونده پرباری دارند!

این را بدانید اگر از خطوط قرمز عبور کردید! حاشا که دانشجوی انقلابی و جوان مومن حزب اللهی در دانشگاه بگذارد خدشه‌ای به اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بیوفتد.

نظر شما