شناسهٔ خبر: 45617688 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

اکران آخرین فیلم انصاریان در کرمانشاه

صاحب‌خبر -

-فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» با بازی علی انصاریان روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن در سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه اکران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ. و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ کسی تصور نمی‌کرد این فیلم آخرین بازی انصاریان و حضور او در مقابل دوربین باشد که برای اولین بار در جشنواره فجر حضور پیدا کرد اما کرونا هر غیرممکنی را ممکن کرده بطوریکه روز ۱۵ بهمن ورزشکار و هنرمند دیگری را از ما گرفت.

سه‌شنبه همزمان با اکران فیلم انصاریان در هر ۲ سینما کرمانشاه مراسم گرامیداشت این فوتبالیست پیشکسوت و بااخلاق هم برگزار می‌شود و فیلم با یک دقیقه سکوت اکران شد.

علی انصاریان بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت؛ انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد و به بازیگری و تولید فیلم روی آورد.

اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از روز چهارشنبه ۱۵ بهمن آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۲ بهمن در سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه ادامه دارد.

در روزهای گذشته ۱۰ فیلم منصور، خط فرضی، گیج گاه، تی تی، زالاوا، شیشلیک، روشن، روزی روزگاری آبادان، مامان و ابلق در کرمانشاه اکران شده است و روز سه‌شنبه هم ۲ فیلم رمانتیسم عماد و طوبا و یدو و در روز پایانی هم بی‌همه‌چیز و ستاره‌بازی اکران می‌شود.

خرید بلیط سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت gisheh۷.ir مراجعه کنند

برچسب‌ها:

نظر شما