شناسهٔ خبر: 45608951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پروژه‌های آبرسانی میناب به بهره برداری رسید

در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، پروژه های آبرسانی میناب به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به ایجاد ظرفیت های آبرسانی برای شهرستان میناب، افزود: پروژه های متعددی برای تامین آب و جمع آوری فاضلاب میناب در حال اجراست که ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه برای مردم این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: میناب از جمله شهرهایی است که امسال در دو بخش آب و فاضلاب پروژه‌های شاخصی دارد و با تلاش‌های انجام شده توانسته ایم به مطالبات مردمی پاسخ درخور شانی بدهیم.

به گفته وی بخشی از اقدامات انجام شده در قالب پروژه‌های دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت و بخش دیگر آن در قالب طرح پویش "الف ب ایران" با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور محترم مورد بهره برداری قرار می گیرد که جزئیات آنها طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

قصمی در ادامه به پروژه توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شهر میناب که در دهمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید، اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف تامین آب پایدار و بهبود وضعیت فشار آب در قالب دو طرح توسعه و بازسازی شبکه های توزیع اقدام به لوله گذاری در سطح محله های شهر میناب کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفای هرمزگان، در این راستا 6 کیلومتر از شبکه توزیع محلات میناب که فرسوده بود، اصلاح و بازسازی شد.

وی در ادامه از توسعه شبکه توزیع آب این شهرستان خبر داد و گفت: با افزایش جمعیت شهری و همچنین بهبود وضعیت تامین آب مشترکین، ایجاد شبکه های جدید در دستور کار قرار گرفت و شش کیلومتر شبکه جدید اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

قصمی اعتبار هزینه شده برای توسعه و اصلاح شبکه را ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما