شناسهٔ خبر: 45593265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مأموریت ویژه منطقه آزاد برای اتصال مجتمع بندری کاسپین به شبکه ریلی

رئیس سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی، مأموریت ویژه‌این سازمان سرعت بخشیدن به فرآیند پروژه اتصال مجتمع بندری کاسپین به شبکه ریلی سراسری است، گفت: بر اساس تجربیات گذشته و با تکیه‌بر توانمندی بخش خصوصی منطقه و هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های موجود، دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، سید مهدی نقوی امروز در جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اثر مثبت جلسات شورای اداری بررسی سازوکارهای برون‌رفت از مسائل با تکیه‌بر توانمندی‌های تخصصی و هم‌افزایی بخش‌های مختلف سازمان است، اظهار کرد: احترام و تکریم ارباب‌رجوع چه در قامت سرمایه‌گذار و چه جوامع محلی منطقه از مهم‌ترین اولویت‌ها و شاخص‌های کاری است.

وی با بیان اینکه باید فضا را برای ورود سرمایه‌گذار مهیا کنیم، گفت: لازم است تعامل با دستگاه‌های اجرایی با برگزاری جلسات کاری در چارچوب قانون مناطق آزاد و هم‌افزایی میان دستگاهی به‌منظور بهره‌گیری در اولویت قرار گیرد.

رئیس سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در مقطع حساس کنونی و بر اساس راهبرد تعیین‌شده از سوی رئیس‌جمهور، مأموریت ویژه‌این سازمان سرعت بخشیدن به فرآیند پروژه اتصال مجتمع بندری کاسپین به شبکه ریلی سراسری است، تصریح کرد: در همین راستا بر اساس تجربیات گذشته و با تکیه‌بر توانمندی بخش خصوصی منطقه و هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های موجود در سطح استان و کشور، دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای کشورمان را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار می‌دهیم.

نقوی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی با تکیه‌بر مزایا و معافیت‌های قانونی و نیروی انسانی باکیفیت خود، عامل پیشران مزیت‌ها و ظرفیت‌های توسعه استان گیلان است افزود باید قدردان مدیران گذشته آقایان روزبهان و مسرور بود که در این میان مسرور به دلیل اینکه سنگ بنای بسیاری از پروژه‌های منطقه توسط وی گذارده شده، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش فارس، در این جلسه اعضای هیئت‌مدیره، معاونین و مدیران سازمان در خصوص مسائل مختلف مرتبط با حوزه‌های تخصصی به اظهارنظر پرداخته و طرح‌های پیشنهادی خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما