شناسهٔ خبر: 45591017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون قضائی مجلس:

متولی ثبت اختراعات و مالکیت‌های صنعتی تعیین شد

یک عضو کمیسیون قضائی مجلس از حضور 4 ماده از طرح حمایت از مالکیت صنعتی در نشست امروز (20 بهمن ماه) این کمیسیون خبر داد و گفت: سازمان ثبت به عنوان متولی ثبت اختراعات و مالکیت‌های صنعتی تعیین شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| عضو کمیسیون قضائی مجلس از حضور 4 ماده از طرح حمایت از مالکیت صنعتی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: سازمان ثبت به عنوان متولی ثبت اختراعات و مالکیت‌های صنعتی تعیین شد.
 

حسینعلی حاجی دلیگانی در تشریح دستور کار امروز (دوشنبه، 20 بهمن ماه) کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از بررسی مواد باقیمانده طرح حمایت از مالکیت صنعتی در نشست امروز خبر داد و گفت: 4 ماده از این طرح بررسی و تصویب شد که بر اساس یکی از مصوبات نحوه مجازات کسانی که اتهامی به آنها وارد می‌شوند و یا استفاده سوئی از مباحث مربوط به ثبت اختراع می‌کنند تعیین شد.

 

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین براساس یکی از مصوبات امروز سازمان ثبت و اسناد به عنوان متولی ثبت اختراعات و مالکیت‌های صنعتی تعیین و مقرر شد 50 درصد درآمدهای این قانون برای پارک‌های علمی و فناوری، مراکز رشد و سرای فناوری و بنیاد ملی نخبگان از گردش خزانه استفاده شود.

 

وی از حضور مسئولان و کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و شورای نگهبان در نشست امروز خبر داد.

 

منبع: مهر

نظر شما