شناسهٔ خبر: 45585121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

نقل و انتقالات استقلال؛ فکری به دنبال جذب مهاجم!

صاحب‌خبر -

شفقنا – استقلال برای تقویت تیم خود در نقل و انتقالات پیش رو شرایط جذب چند بازیکن را بررسی خواهد کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، محمود فکری که علی‌رغم صدرنشینی با استقلال نتوانسته است رضایت هوادارن این باشگاه را به دست آورد، در نقل و انتقالات نیم فصل سعی خواهد کرد با اضافه کردن بازیکنان جدید و  انجام بازی های زیبا در ادامه لیگ، رضایت هوادارن باشگاه استقلال را جلب کند.

استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر تلاش خواهد داشت تا با جذب نفرات موثر در بخش هجومی تیم، مشکلات گلزنی خود را که در چند بازی اخیر گریبانگیر این تیم شده است را برطرف کند. آبی پوشان پایتخت که در پست مهاجم دیاباته، مطهری و قایدی را در اختیار دارند به دنبال آن هستند تا در پنجره پیش رو،  یک مهاجم دیگر را جذب نمایند. محمود فکری در این پست پیمان بابایی و حامد پاکدل را زیر نظر دارد و امیدوار است، باشگاه بتواند از بین این دو گزینه یکی از آن ها را جذب کند.

از طرفی دیگر استقلالی ها که بعد از جدایی علی کریمی جانشینی مناسب برای وی نیافته‌اند سعی خواهد داشت تا نفرات جدید را در پست هافبک دفاعی جذب کنند. آبی پوشان به دنبال آن خواهند بود تا از بین صادق بارانی و مهدی کیانی یک نفر را به خدمت بگیرند.

دیگر پستی که استقلالی ها برای تقویت آن در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر تمایل دارند هافبک تهاجمی خواهد بود، استقلال در این پست جذب میلاد جهانی را در برنامه دارند و در همین جهت مذاکراتی را هم با باشگاه ذوب آهن انجام داده‌اند، آبی پوشان اگر به هر دلیل در انتقال این بازیکن با مشکل مواجه شوند به سراغ جذب امین قاسمی نژاد از پدیده خواهند رفت.

استقلال برای تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو کار سختی خواهد داشت، زیرا بازیکنان دلخواه آنها ستاره های باشگاه‌ فعلی خود هستند و جلب رضایت این باشگاه ها برای جدایی بازیکنان تحت قرارداد خود به راحتی انجام نخواهد شد.

منبع: شفقنا ورزشی 

نظر شما