شناسهٔ خبر: 45576063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طغیان کرونا در ۲ شهر و ۲ روستای قشم/ ۱۶ نقطه طغیان کرونا در هرمزگان شناسایی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از طغیان کرونا در شهرهای درگهان، سوزا و روستاهای رمکان و زیرانگ جزیره قشم و ۱۲ نقطه دیگر از هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمود حسین‌پور صبح امروز در بازدید از روند انجام تست کرونا در بندرشهید حقانی اظهار داشت: کرونا در روستاهای هرمزگان طغیان جدیدی را به ثبت رسانده است.

وی افزود: شهرهای درگهان، سوزا و روستاهای رمکان و زیرانگ جزیره قشم دچار این طغیان شده که محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: روستای دهو در میناب، روستاهای هرنگ، تدرویه و شهرهای جناح و بستک در شهرستان بستک، روستاهای بوچیر، باغستان، زیارت و شهر کوشکنار در پارسیان، بندرخمیر در نیز روستای کهورستان و در بندرلنگه شهرهای رستاق و مراغ دچار طغیان کرونا شده‌اند.

حسین‌پور برگزاری مراسم‌ عروسی، عزا، مسافرت و دید و بازدیدهای خانوادگی را مهمترین دلایل طغیان کرونا در روستاهای هرمزگان برشمرد و ادامه داد: هم اینک ۱۱۰ بیمار کرونایی بستری، ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه که حال سه نفرشان وخیم است و یک هزار و 496 نفر کرونا مثبت نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: در اسکله‌ها از مسافرانی که قصد ورود به جزایر قشم و هرمز را دارند، تست تشخیص سریع کووید گرفته می‌شود و موارد مشکوک به کووید-19 باید هزینه قرنطینه اجباری را پرداخت کنند و یا به استان مبداء خود ارجاع می‌شوند.

به گزارش فارس، کرونا تاکنون 1005 نفر را در هرمزگان به کام مرگ کشانده است.

انتهای پیام/88050

نظر شما