شناسهٔ خبر: 45552525 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پزشکیان در مراسم رونمایی از دومین واکسن کرونا:

دست به دست بدهیم تا در خاورمیانه بالاتر باشیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:دست به دست هم دهیم تا موسسه رازی تبدیل به جایگاهی کنیم که در خاورمیانه حرفی بالاتر از بقیه برای گفتن داشته باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان عضو هیات امنای موسسه سرم سازی رازی  و نمانیده مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از کارآزمایی بالینی واکسن موسسه سرم و واکسن سازی رازی (کووپارس) که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: تصور می‌کنم اگر ما به نیرو‌های انسانی خودمان دل بسته، به آن‌ها میدان داده و از آن‌ها پشتیبانی کنیم، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم. این نیرو‌های انسانی ما هستند که می‌توانند مملکت ما را بسازند، نه ابزار‌هایی که وارد می‌کنیم.

وی افزود: این عزیزان در مرکز موسسه رازی ۳۰ میلیون دلار پول برای ادامه کار می‌خواستند که با پشتیبانی‌های انجام شده، مورد حمایت قرار گرفتند و این مبلغ در اختیارشان قرار گرفت. حالا به جایی رسیدند که می‌توانند واکسنی را که تهیه کردند، امتحان کنند. امیدوارم بتوانند با قدرت راهشان را ادامه دهند.

پزشکیان ادامه داد: دست به دست هم دهیم تا موسسه رازی تبدیل به جایگاهی کنیم که در خاورمیانه حرفی بالاتر از بقیه برای گفتن داشته باشد. امیدوارم با تلاشی که انجام شده و با آزمایش بالینی قدرت اثر این واکسن باعث شود که بتوانند راه را ادامه دهند.

وی بیان کرد: متخصصان موسسه رازی اگر تعهد و باور نداشتند کار را رها می‌کردند، اما شبانه روز زحمت کشیدند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم با سربلندی و عزت بتوانیم راهی را که در پیش گرفتیم، ادامه دهیم.

نظر شما