شناسهٔ خبر: 45544421 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

همزمان با چهارمین روز جشنواره فیلم فجر؛

فیلم‌های «خط فرضی» و «منصور» در دو سینمای زنجان اکران می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، طبق زمان‌بندی اعلام شده فیلم‌های دهه فجر از روز 15 تا 22 بهمن در دو سینمای زنجان(روشا و بهمن) در حال اکران است.

فیلم‌ها در سانس‌های 15 و 18 اکران می‌شود و قیمت بلیت نیز 20 هزار تومان اعلام شده است.

امروز شنبه 18 بهمن«منصور» ساعت 15 و  خط فرضی (15+) ساعت18 در سینما بهمن اکران می‌شود.

همچنین خط فرضی (15+) ساعت 15 و «منصور» ساعت 18 در سینما روشای زنجان اکران می‌شود.

«خط فرضی»

فیلم سینمایی «خط فرضی» به نویسندگی و کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا در کنار ۱۵ فیلم منتخب دیگر در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

بازیگران این فیلم سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و بازیگر خردسال آیلین جاهد.

در داستان این فیلم می بینیم؛ سارا به همراه همسرش حامد و دختر خردسالشان به یک عروسی در شمال ایران دعوت شده‌اند، اما حامد به دلیل مشکلات کاری نمی‌تواند به این سفر برود و این سرآغاز اتفاقی است که زندگی سارا را دگرگون می‌کند.

«منصور»

منصور با نام سابق اوج ۱۱۰ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۸ است و امسال این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم «منصور» یک روایت تاریخی از زندگی فرمانده‌ای است که اگرچه کمتر نامش بر سر زبان‌هاست اما کارهای بزرگی را در دوران فرماندهی‌اش انجام داد و بازخوانی از یک چهره کمتر شناخته شده برای نسل جوان بر پرده سینما، اقدامی ارزشمند و مغتنم است که می‌تواند فتح بابی برای به تصویر کشیده شدن سایر شخصیت‌های اثرگذار تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باشد.

 

نظر شما