شناسهٔ خبر: 45542108 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار؛

رشد ۱۸۳ هزار تومانی سکه؛ نرخ دلار با اندک تغییر مثبت شد+ قیمت‌ها

قیمت سکه امروز ۱۸۳ هزار تومان رشد داشت و نرخ دلار هم با اندک تغییر مثبت بود؛ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۷۰۰ تومان نسبت به روز پنجشنبه گذشته گران‌تر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت سکه و طلا امروز شنبه صعود داشت اما بازار ارز روند نوسانی طی کرد و با افت و خیز همراه بود که  در لحظه نگارش این خبر نرخ دلار با اندک تغییر، مثبت بود.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۱۸۳ هزار تومان افزایش به ۱۰ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۱۵۳ هزار تومان رشد به ۱۰ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان رسید.
 
نیم‌ سکه امروز با با رشد  ۱۱۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه ۶ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و ربع سکه با ۸۰ هزار تومان افزایش ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان است. سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.
 
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی هم روز گذشته در آخرین روز کاری هفته میلادی به ۱۸۱۴ دلار رسید.
 
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازارهای داخلی با ۷۷۰۰ تومان رشد قیمت به یک میلیون و ۸۲ هزار تومان و طلای ۲۴ عیار با ۱۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۴۴۲ هزار تومان فروش رفت.
 
نرخ هر دلار آمریکا امروز دارای نوسان بود و در هم اکنون با ۲ تومان رشد ۲۳ هزار و ۷۴۹ تومان به فروش می‌رسد. هر اسکناس یورو هم با ۵۵ تومان افزایش به ۲۸ هزار و ۶۰۱ تومان فروخته شد.
 

انتهای پیام

نظر شما