شناسهٔ خبر: 45541988 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جمالی نژاد در پاسخ به «دانشجو»:

تعداد دهیاران، شهرداران و شورای شهریهای دستگیر شده دوره پنجم زیاد نیست

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: با توجه جامعه آماری ۱۲۵ هزار نفری پرسنل شاغل در دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و اعضای شورای شهر این دوره، امار دستگیری‌ها زیاد و قابل توجه نیست.

صاحب‌خبر -

جمالی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو گفت: تعداد دهیاران زن در دهیاری‌های کشور مدام در حال افزایش است و اغلب دهیاران نمونه در کشور را بانوان شامل می‌شوند.

وی در ادامه به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص دستگیری چند تن از دهیاران شهرستان پیشوا گفت: خوشبختانه اغلب دهیاران ما کارنامه عملکرد بسیار موفقی داشتند و تعداد دهیارها، اعضای شورا و یا برخی از پرسنل شهرداری کشور که دستگیر شده‌اند، گفت: تعداد افراد دستگیر شده در این دوره با توجه به مجموع 125 هزار نفری جامعه آماری که در این دستگاهها مشغول به کار هستند زیاد و قابل توجه نیست و گاهی درس خبر دستگیری ها از خود فساد بیشتر است و البته از نظر ما حتی اگر یک نفر هم تخلفی را مرتکب شود زیاد است و باید با آن مقابله کنیم و کارهای پیشگیرانه را انجام دهیم و خوشبختانه میزان دستگیر شده‌های این دوره زیاد نیست.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه پاسخ سوال خبرنگار دانشجو، از یکی از مسئولان حوزه بازرسی این مجموعه خواست تا جزئیات بیشتری را درباره آخرین وضعیت دهیاران دستگیر شده پیشوا توضیح بدهد.

قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: دهیاران دستگیر شده پیشوا توسط مراجع قضایی دستگیر شده و پرونده مربوط به آن‌ها در حال بررسی است.

نظر شما