شناسهٔ خبر: 45499374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهار آتش‌سوزی کارخانه تولید لنت کاشان/ 10 نفر در این حادثه مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در آتش‌سوزی کارخانه تولید لنت کاشان ۷ نفر از کارگران شرکت و ۳ نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یا در محل سرپایی درمان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، روح‌الله فدایی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش‌سوزی ساعت ۱۵:۰۴ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شده بود و ستاد فرماندهی به سرعت آتش‌نشانان را از ۵ ایستگاه آتش‌نشانی کاشان همراه با ۷ دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش‌نشانی، ۴ خودروی تانکر آبرسان، خودروی بالابر هیدرولیکی و پشتیبانی به همراه ۳۶ نفر آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش‌سوزی به ۴ سوله ۲ طبقه از ۱۲ سوله شرکت گسترش یافته که در آن‌ها بیشتر مواد اولیه انبار شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی، نسبت به خاموش کردن شعله‌های آتش، اقدام و آتش را قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر و سرایت به سوله‌ها و شرکت‌های مجاور مهار کردند.

فدایی تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی راوند و امیرکبیر، آران و بیدگل، خودروهای آبرسان شرکت آب و فاضلاب، سوخت خدمات شهری شهرداری، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در محل برای عملیات و امنیت  حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اضافه کرد: در این آتش‌سوزی ۷ نفر از کارگران شرکت و ۳ نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یا در محل سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، ابراز داشت: عملیات تا مرحله لکه‌گیری و ایمن‌سازی کامل محل حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ح/خ

نظر شما