شناسهٔ خبر: 45495772 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نقشه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل از عنوان Modern Warfare خواهد بود!

Comicbook

صاحب‌خبر -

طبق اعلام رسمی، نقشه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل – Call of Duty: Mobile یکی از پرطرفدارترین‌های عنوان Modern Warfare 2019 خواهد بود.

اگر سال‌ها به عقب بازگردیم، بازی‌های موبایل به جز چند عنوان مانند Clash of Clans و یا سری Asphalt چندان توسط جمع افراد گیمر جدی گرفته نمی‌شد. با این وجود، رفته رفته این روال پیشرفت کرد و شاید بتوان گفت که با عرضه عناوینی مانند PUBG با گرافیک کنسولی شروع شد. اما بازی کالاف دیوتی موبایل، بنا بر اینکه سری Call of Duty همیشه در کنسول‌ها محبوبیت خاصی را بین کاربران حدود دو دهه حفظ کرده بود، توانست پس از عرضه رسمی در سال گذشته به یکباره به موفقیت چشمگیری برسد.

با این حال دلیل این محبوبیت همانطور که ذکر شد، درواقع پرطرفدار بودن عناوین کنسولی بازی کالاف دیوتی است؛ به نحوی که در بازی Call of Duty: Mobile ما شاهد اضافه شده اسلحه‌ها و شخصیت‌هایی مانند کاپیتان پرایس هستیم که جذابیت بازی را دوچندان می‌کنند.

در کنار آن نیز هر ماه یا دو ماه یکبار، به‌روز رسانی‌هایی عرضه می‌شوند که فصل جدید بازی را شروع کرده و نقشه‌های خاطره‌انگیز بسیاری را به آن اضافه می‌کنند.

نقشه جدید فصل اول بازی کالاف دیوتی موبایل

نقشه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل - Call of Duty: Mobile نقشه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل - Call of Duty: Mobile

این نقشه جدید Shoot House نام دارد؛ یک مپ کوچک به نسبت سایر نقشه‌های بازی که البته کوچک بودن خود قابلیت آن محسوب می‌شود‌. بازی‌ها در این نقشه، به لطف نزدیک بودن بازیکنان به همدیگر ظرف مدتی بسیار کوتاه تمام می‌شود که به هیجان و سرعت بازی اضافه می‌کند. درست به مانند نقشه Rust که طرفداران بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 یا همان کالاف دیوتی ۶ خاظرات زیادی را با آن دارند.

نقشه Shoot House، ابتدا در نسخه چینی بازی لو رفته بود؛ جایی که معمولا اسلحه‌ها، قابلیت‌ها و نقشه‌های مختلف ابتدا تست می‌شوند و برای آزمون نهایی به نسخه بتا فرستاده می‌شوند. پس از آن نیز اگر آیتم مورد نظر بدون مشکل از آزمون بتا رد شود، به بازی اصلی و نسخه جهانی اضافه می‌شود.

با این وجود، Shoot House هم‌اکنون در نسخه بتا قرار دارد و هیچ تاریخ رسمی برای عرضه آن مشخص نشده است؛ اما از آنجایی که آزمون بتا آیتم‌های این بازی چندان طولانی نیست، احتمال می‌رود که در همین ماه یا شاید همین هفته شاهد عرضه یک به‌روز رسانی کوچک داخل برنامه‌ای برای اضافه شدن این نقشه جدید باشیم.

بازی Call of Duty: Mobile هم‌اکنون به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید و iOS از طریق فروشگاه گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است.

برچسب‌ها:

نظر شما