شناسهٔ خبر: 45492854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قطعه اول کمربندی بندر خمیر به بهره‌برداری رسید

در چهارمین روز از دهه فجر، با حضور مسئولان استانی قطعه اول پروژه کمربندی شهرستان بندر خمیر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، روح الله محسن زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان در حاشیه این مراسم که با حضور استاندار و نماینده استان در خانه ملت برگزار شد، گفت: در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، پروژه عمرانی احداث کمربندی بندر خمیر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه در توضیح مختصات پروژه های افتتاح شده گفت: قطعه اول پروژه کمربندی بندر خمیر بخشی از مسیر کریدور ترانزیتی و راهبردی جنوب کشور است که به طول 1 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون راه و شهرسازی هرمزگان همچنین افزود: طول کل این پروژه مهم و حیاتی 3.2 کیلومتر است که با اجرای کل پروژه شاهد کاهش ترافیک و تردد ایمن و استاندار در محدوده و درون شهر بندر خمیر خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه با افتتاح فاز بعدی پروژه معضل چندین ساله شهر خمیر نیز حل خواهد شد، گفت: فاز نهایی کمربندی خمیر در حال اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریزی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه از اواخر آبان ماه سال 98 آغاز و در بهمن ماه سال جاری به پایان رسید.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما