شناسهٔ خبر: 45480488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جزئیات اکران و تهیه بلیت فیلم‌های فجر در خراسان جنوبی

زهرا حمیدی

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اعلام برنامه فیلم‌های هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کشور از امروز و نحوه تهیه بلیت خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید علی زمزم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فیلم‌های اعلام شده از امروز؛ ۱۵ بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) تا ۲۲ بهمن ماه در محل سینما فردوسی بیرجند به نمایش گذاشته خواهند شد. 

وی افزود: امروز چهارشنبه 15 بهمن ماه در دو سانس، فیلم "منصور" به نویسندگی سیاوش سرمدی در ساعت 15 و فیلم "خط فرضی" به نویسندگی فرنوش صمدی در ساعت 18 اکران خواهند شد.

زمزم با اشاره به اینکه پنجشنبه 16 بهمن ماه، در سانس اول "گیج گاه" به کارگردانی عادل تبریزی و "تی تی" به کارگردانی آیدا پناهنده اکران می‌شوند، تصریح کرد: علاقه مندان جمعه 17 بهمن ماه می توانند ساعت 15 فیلم "زالاوا" به کارگردانی ارسلان امیری و ساعت 18 "شیشلیک" به کارگردانی محمدحسین مهدویان را تماشا کنند.

وی از اکران " روشن " سید روح اله حجازی و "روزی روزگاری در آبادان" حمیدرضا آذرنگ در دو سانس شنبه 18 بهمن ماه، سخن گفت و افزود: "تک تیرانداز " علی غفاری و "مصلحت" حسین دارابی نیز یکشنبه 19 بهمن اکران می شوند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به اکران فیلم‌های "مامان" به کارگردانی آرش انیسی و "ابلق" به کارگردانی نرگس آبیار در دوشنبه 20 بهمن ماه اشاره کرد و ادامه داد: سه شنبه 21 بهمن ماه، سینما فردوسی بیرجند میزبان فیلم "یدو" به کارگردانی مهدی جعفری و "رمانتیسم عماد و طوبا" به کارگردانی کاوه صباغ زاده خواهد بود.

زمزم خاطرنشان کرد: در روز آخر جشنواره، "بی همه چیز" به کارگردانی محسن قرایی و "ستاره بازی" به کارگردانی هاتف علیمردانی اکران می‌شوند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند یک روز قبل از اکران فیلم مورد نظر، نسبت به تهیه بلیت از طریق درگاه‌های cinemaTicket.org و irantic.com اقدام کنند، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های بیماری کرونا، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر سانس با ظرفیت محدود 30 درصد خواهد بود.

زمزم با بیان اینکه 16 فیلم تا 22 بهمن ماه در محل سینما فردوسی بیرجند به نمایش در خواهد آمد، گفت: بلیت فروشی فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از از ساعت 20 امروز سه‌شنبه 14 بهمن آغاز شد.

وی اظهار کرد: بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  خاطرنشان کرد: پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

زمزم با بیان اینکه قیمت بلیت برای استان خراسان جنوبی، 20 هزار تومان تعیین شده است، تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونا و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی حداکثر ۳۰ درصد به ظرفیت میزبانی سالن‌های‌ سینماهای مردمی از این دوره جشنواره در استان‌ها اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: سینما فردوسی بیرجند در دو سانس میزبان علاقه مندان به این دوره از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما