شناسهٔ خبر: 45478962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه اکران جشنواره فیلم فجر در گرگان اعلام شد

گرگان - ایرنا - برنامه‌های اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از امروز ۱۵ بهمن به مدت هشت روز در گرگان به نمایش گذاشته می‌شود اعلام شد.

صاحب‌خبر -

اکران ۱۶ فیلم این دوره از جشنواره، از عصر امروز چهارشنبه در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز و در ساعت ۱۵ امروز فیلم روشن‌ به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی و در ساعت ۱۸ فیلم روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به نمایش در خواهند آمد.

فیلم‌های زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری و شیشلیک به کارگردانی امیرحسین مهدویان در دومین روز این جشنواره فردا پنجشنبه اکران می‌شوند.

روز جمعه ۱۷ بهمن ماه فیلم‌های مامان و ابلق به ترتیب به کارگردانی آرش انیسی و نرگس آبیار بر روی پرده نمایش داده خواهند شد.

شنبه ۱۸ بهمن ماه علاقمندان از ساعت ۱۵ به تماشای فیلم تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری خواهند نشست و در ساعت ۱۸ نیز فیلم مصلحت به کارگردانی حسین دارابی پخش خواهد شد.

علاقمندان به تماشای فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در گرگان فیلم‌های بی‌همه چیز و ستاره بازی به کارگردانی محسن قرایی و هاتف علیمردانی را روز یکشنبه بر روی پرده مشاهده خواهند کرد.

در ششمین روز اکران فیلم های فجر دوشنبه فیلم یدو از مهدی جعفری در ساعت ۱۵ و رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده در ساعت ۱۸ به نمایش گذاشته می‌شوند.

روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه فیلم‌های منصور و خط مرزی به کارگردانی سیاوش سرمدی و فرنوش صمدی در اکران خواهند شد.

در آخرین روز اکران فیلم های فجر چهارشنبه ۲۲ بهمن فیلم‌های گیجگاه و تی‌تی به کارگردانی عادل تبریزی و آیدا پناهنده به روی پرده نمایش خواهند رفت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری گلستان گفت: مخاطبان فیلم های فجر می توانند ضمن خرید آنلاین بلیت از طریق سایت گیشه هفت، برای اطلاع از آخرین برنامه های اکران فیلم های فجر و نحوه خرید بلیت به آدرس اینستاگرام cinema.asrejadid مراجعه کنند.

حسین الشریف اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان در زمان نمایش فیلم‌های جشنواره فجر، استفاده از ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی شده است.

نظر شما