شناسهٔ خبر: 4547780 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پرزیدنت | لینک خبر

آغاز به کار سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان گیلان / دکتر شریعتمداری: سامانه ۱۱۱ برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسایل و مشکلات مردم فعال شده است

سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در استان گیلان روز سه شنبه و در آستانه سفر رییس جمهوری به این استان افتتاح شد .

صاحب‌خبر - این سامانه برای مردم گیلان این امکان را فراهم می آورد تا در هر نقطه از این استان که حضور دارند در تماس با شماره تلفن۱۱۱ ، درخواست ها،پیشنهادات و دیدگاه های خود را مطرح ، ثبت و در نهایت نیز نتیجه را پیگیری کنند. معاون اجرایی رییس جمهوری ، استاندار گیلان و نمایندگانی از استان در مراسم آغاز به کار سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در رشت حضور داشتند. دکتر شریعتمداری: سامانه ۱۱۱برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسایل و مشکلات مردم استان گیلان راه اندازی شده است دکتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری در مراسم آغاز به کار سامانه ۱۱۱ در رشت با تاکید بر اینکه این سامانه برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسایل و مشکلات مردم استان گیلان راه اندازی شده است، گفت: فقط چند ساعت پس از افتتاح این سامانه حدود ۲ هزار و۲۰۰ درخواست مردم گیلان از رییس جمهور به ثبت رسیده که بیشترآنها در زمینه اشتغال ، تولید و مسکن است. استاندار گیلان: توسعه دولت الکترونیک موجب ارتقای سلامت نظام اداری می شود محمد علی نجفی استاندار گیلان نیز با اشاره به اهمیت تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم این استان گفت: توسعه دولت الکترونیک علاوه بر کاهش مراجعه کنندگان مستقیم مردم به ادارات و نهادها و کاهش زمان رسیدگی به مطالبات آنها موجب ارتقای سلامت نظام اداری می شود. بازدید دکتر شریعتمداری و نجفی از بخشهای سامانه ۱۱۱ و پاسخگویی به شماری از تلفن های مردم معاون اجرایی رییس جمهوری و استاندار گیلان پس از شرکت در مراسم افتتاحیه این سامانه که در آن ۲۰۸ سیستم فعال، پاسخگویی شبانه روزی به مردم را برعهده دارند، ضمن بازدید از بخش های مختلف آن، به شماری از تلفن های مردم پاسخ و دیدگاهها و مشکلات آنان را ثبت کردند.