شناسهٔ خبر: 45465283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برای پیگیری روند درمانی؛

حضور هم‌بازیان علی انصاریان در بیمارستان/ اژدری: امید خیلی کمی برای بازگشت علی داریم

سطح اکسیژن خون علی انصاریان به شدت کاهش یافته و فقط معجزه می‌تواند او را به آغوش مادرش بازگرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی انصاریان، مدافع سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که از چندی پیش به دلیل درگیری با بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده، اکنون شرایط مساعدی را دنبال نمی‌کند و طی ساعات اخیر پزشکان و نزدیکان وی از روند کند درمان او خبر می‌دهند.

نیما نکیسا، علی کریمی، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسم‌پور و مهدی امیرآبادی با حضور در این بیمارستان از نزدیک پیگیر روند درمانی وی بودند.

همچنین جعفر سمیعی زفرقندی مدیرعامل، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، میرطاهر مظلومی و نسرین مقانلو هنرپیشه‌های سینما در این بیمارستان حضور داشتند.

در همین راستا حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان درباره آخرین وضعیت علی انصاریان که گفته می‌شود به وخامت انجامیده، گفت: از بعد از ظهر دیروز، یک مقدار اکسیژن او بالا و پایین شد و تیم پزشکی از شب گذشته تصمیم گرفت روش دیگری را انجام بدهد که جواب نگرفت و متأسفانه علی به کما رفت.

وی افزود: سطح اکسیژن او خیلی خیلی پایین است و ضربان قلب او بالاست. امیدمان خیلی کم است و در شرایطی نیستم که بیشتر توضیح بدهم و فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند. همانطور که تقدیر هست، معجزه هم وجود دارد. تمنا می‌کنم مردم دعا کنند برای علی عزیز و علی را به جامعه‌ای که مغموم است و غم مهرداد را دارد، علی را به جامعه و مادر او بازگرداند.

اژدری که با برنامه پارک شهر رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل پایین آمدن اکسیژن مجبور شدند "اینتوبه" کنند که این اقدام هم شرایط خودش را دارد. بعد از اینتوبه اکسژن حداقل باید روی 90 باشد، اما اکنون اکسیژن او روی 30 درصد است. ضربان قلب هم بالاست و پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب او دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد. صدای من لرزان است و نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، فقط از تمام مردم، آبی و قرمز می‌خواهم که انصاریان را به آغوش مادرش بازگرداند.

انتهای پیام/

 

نظر شما