شناسهٔ خبر: 45437245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فیلم «آماده‌باش» روایت حضور بسیج در همه عرصه‌های انقلاب است

کارگردان فیلم آماده باش گفت: در این فیلم حضور مؤثر بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب را به تصویر کشانده‌ایم.

صاحب‌خبر -

سعید کامکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نیروهای بسیج به صورت موثر از ابتدای انقلاب اسلامی حضور موثری در صحنه داشتند که معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب صحنه‌های خدمت بسیجیان را در قالب فیلم کوتاهی به تصویر کشیده است.

کارگردان فیلم آماده‌باش خاطر نشان کرد: از شروع انقلاب نیروهای بسیج با پخش اعلامیه و چاپ عکس امام خمینی بر روی دیوارها مخالفت خود را با رژیم طاغوت اعلام کردند پس از آن با شروع جنگ هشت ساله انقلاب جانانه ایستادگی کردند و اجازه تسخیر یک وجب از خاک کشور را به بیگانان ندادند.

کامکار در ادامه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در عرصه سازندگی، دفاع از حرم اهل بیت و مبارزه با تروریسم و در حال حاضر مبارزه با ویروس کرونا نقش‌آفرینی کردند و حماسه‌های به یاد ماندنی ساختند.

وی با اشاره به هزینه‌های ساخت این فیلم یادآور شد: بیش از 700 میلیون ریال هزینه فضاسازی و دکور بود اما اعضای تیم کاملا به صورت جهادی و خودجوش پای کار بودند و در ساخت فیلم کمک کردند.

کامکار در پایان با اشاره به اینکه تصویر برداری این کار تمام شده، بیان کرد: این فیلم در روز 22 بهمن از شبکه‌های مختلف تلویزیونی و اینترنتی پخش خواهد شد.

در زیر تصاویری از پشت صحنه این فیلم که در رحمتیه شهرکرد ضبط شده را می‌بینید.

انتهای پیام/3339/م

نظر شما