شناسهٔ خبر: 45428028 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

عموئی جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس را تشریح کرد

بررسی موادی از لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح/ افتتاح سفارت اسرائیل در ابوظبی خیانت به آرمان فلسطین است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:موادی از لایحه «اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری» بررسی شد.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل عموئی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست عصر امروز (یک‌شنبه، 12بهمن‌ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، مواد لایحه «اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری» بررسی شد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس ادامه داد: کلیات لایحه «اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری» پیش از این در کمیسیون تصویب شده و برای جمع بندی پیشنهادها به کمیته دفاعی کمیسیون ارجاع شده بود. 

عموئی افزود: در جلسه امروز کمیسیون، گزارش کمیته دفاعی در کمیسیون قرائت شد و حدود نیمی از موارد مرور شد و مورد تصویب کمیسیون قرار گرفت. بررسی سایر مواد این لایحه در جلسات آتی کمیسیون ادامه خواهد داشت. 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس آخرین تحولات بین المللی هم مرور شد،تاکید کرد:  نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ،افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی را محکوم کردند و آن را خیانت به آرمان فلسطین ارزیابی کردند. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با اشاره به ایجاد کمیته دیپلماسی اقتصادی ذیل کمیسیون امنیت ملی،تصریح کرد: با توجه به ضرورت پیگیری و تقویت دیپلماسی اقتصادی در کشور، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با ایجاد کمیته دیپلماسی اقتصادی ذیل کمیسیون امنیت ملی موافقت کردند.مسئولیت این کمیته به "عباس مقتدایی"، نماینده مردم اصفهان سپرده شد./

پایان پیام

نظر شما