شناسهٔ خبر: 45416808 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

قیمت جک تی ۸ به عنوان پیکاپ جدید کرمان موتور رسما اعلام شد

asbe-bokhar

صاحب‌خبر -

قیمت جک تی ۸ به عنوان پیکاپ جدید کرمان موتور رسما اعلام شد. شرکت کرمان موتور فروش اقساطی این پیکاپ چینی را در بهمن ۹۹ آغاز کرد.

جک تی ۸ یا کی ام سی T8 به عنوان نخستین پیکاپ کرمان موتور محسوب می‌شود که به تازگی به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو دو دیفرانسیل و مونتاژی جدید بازار ایران از موتور ۲ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد و می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ۶ سرعت دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از وضعیت‌های مختلف سامانه انتقال این خودرو نیز می‌توان به حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین اشاره کرد.

کی ام سی T8 به امکاناتی چون لامپ‌های زنون، چراغ روشنایی روز، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک و دوربین عقب، فرمان هیدرولیک و دو کیسه هوا مجهز است.

قیمت جک تی ۸ در بهمن ۹۹

قیمت جک تی 8 قیمت جک تی 8

شرکت کرمان موتور طی روزهای گذشته پیکاپ جدید خود را به صورت اقساطی به مشتریان عرضه کرده است. طبق بخشنامه پیش فروش، قیمت مصوب این پیکاپ چینی حدود ۶۹۹ میلیون تومان بوده که با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ به مشتریان عرضه می‌شود. علاوه بر این امکان خرید این خودرو با موعد تحویل مهر ۱۴۰۰ و قیمت روز نیز امکان‌پذیر است. در این طرح فروش برای مشتریان سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

نظر شما