شناسهٔ خبر: 4540788 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

گلکسی اس ۱۰ پلاس با بدنه سرامیکی، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی ارایه می شود

ما پیش از این نیز درباره نسخه اعلا گلکسی اس ۱۰ صحبت کردیم که به گلکسی اس ۱۰ پلاس با بدنه سرامیکی اطلاق می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

ما پیش از این نیز درباره نسخه اعلا گلکسی اس ۱۰ صحبت کردیم که به گلکسی اس ۱۰ پلاس با بدنه سرامیکی اطلاق می شود. این بار گفته می شود که گلکسی اس ۱۰ پلاس با بدنه سرامیکی، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی ارایه می شود. در حقیقت ترکیب دو شایعه هیجان انگیز قبلی درباره گلکسی اس ۱۰ پلاس را شاهد هستیم. با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده پیرامون اعلاترین نسخه گلکسی اس ۱۰ پلاس می توان گفت که باید انتظار قاب پشتی سرامیکی را داشته باشید. بد نیست اینجا یادآوری کنیم که اگر موبایل با بدنه سرامیکی می خواهید، شیائومی می میکس ۳ با قیمت زیر ۵۰۰ دلار در خدمت شماست اما اگر می خواهید برند سامسونگ روی آن باشد باید چیزی نزدیک به سه برابر این قیمت بپردازید!

گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلکسی اس ۱۰ پلاس

البته این قیمت بیشتر فقط به دلیل برند سامسونگ نیست بلکه حافظه داخلی ۱ ترابایتی به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم که مشخصات گلکسی اس ۱۰ پلاس را بالاتر درصد بالایی از کامپیوترهای شخصی قرار می دهد (از نظر این دو فاکتور) نیز در آن دخالت ویژه ای دارد!

جنس بدنه سرامیکی به نسخه ویژه گلکسی اس ۱۰ پلاس کمک می کند که در مقابل خراشیدگی مقاوم‌تر باشد، در مقابل سقوط کمتر بشکند و البته هزینه این بهبودها علاوه بر مبلغ بیشتر، سنگین تر شدن وزن دسنگاه است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نسخه سرامیکی گلکسی اس ۱۰ پلاس ستاره مراسم ۱ اسفند سامسونگ خواهد بود یا نسخه ۵G گلکسی اس ۱۰ یا موبایل منعطف سامسونگ؟

لینک کوتاه:

نظر شما