شناسهٔ خبر: 45397791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل افتتاح می‌شود

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد صبح امروز در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی بسیج سازندگی استان در اردبیل،اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده همزمان با آغاز دهه مبارک فجر 25 پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل  به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف مهم بسیج سازندگی استان اردبیل خدمات‌رسانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان است که به همین منظور از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده می‌شود و تمام سعی و تلاش ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: از اهم پروژه‌های قابل افتتاح می‌توان به خانه‌های محروم، مسجد و کارگاه‌های اشتغال‌زایی اشاره کرد که به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دستور کار قرار گرفته است و به عنوان اولویت مهم و اساسی برای استان مطرح است.

پیرجاهد ادامه داد: برای دهه مبارک فجر برنامه‌های محوری در دستور کار قرار گرفته است که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده و در این ایام اکیپ‌های دامپزشکی به روستاهای محروم استان اعزام می‌شوند تا ارائه خدمات بکنند.

وی تصریح کرد: رزمایش کمک مؤمنانه در استان نیز با هدف تأمین جهیزیه آسان در بین نوعروسان در دستور کار قرار گرفته تا با ارائه خدمات تخصصی مشکلات موجود برطرف شود و بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت خیران در راستای کمک به مردم گام برداریم.

انتهای پیام/144/ ع

نظر شما