شناسهٔ خبر: 45396916 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در آستانه دهه فجر اعلام کرد:

ساخت و نوسازی ۱۰۴ بازار میوه و تره بار در دوره جدید مدیریت شهری

راد گفت: سازمان و میادین میوه و تره بارتحت پوشش آن از اثرات و ثمرات انقلاب اسلامی است، گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای انقلاب در بهمن ماه سال ۱۳۵۸ در راستای خدمت‌رسانی به عموم شهروندان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد در مورد هدف از تشکیل این سازمان، خاطرنشان کرد: عرضه میوه و تره بار، محصولات کشاورزی و سایر ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله اهداف شکل‌گیری این مجموعه بزرگ خدماتی است.


وی با اشاره به روند توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار در 4 دهه گذشته، اظهار کرد: در دوره اخیر مدیریت شهری، برای پاسخگویی به مطالبات مردم و خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، سرعت توسعه بازارهای میوه و تره بار به ویژه در محلات پرجمعیت و کم‌برخوردار پایتخت افزایش یافت.


راد با بیان اینکه در حال حاضر 247 میدان و بازار میوه و تره بار در 217 محله پایتخت مشغول به کار هستند، اظهار کرد: طی 4 سال اخیر، مجموعاً 104 بازار جدید میوه و تره بار ساخته شده و مورد بازسازی، بهسازی و نوسازی قرار گرفته‌اند که البته تا پایان سال، چند بازار دیگر نیز به بازارهای موجود افزوده می‌شود.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش حمایتی میادین و بازارهای میوه و تره بار از معیشت خانواده‌ها در شرایط موجود اقتصادی، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا روند توسعه بازارهای میوه و تره بار به منظور خدمت‌رسانی مناسب‌تر به شهروندان در محلات مختلف شهر، در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.
 

پایان پیام/55

نظر شما