شناسهٔ خبر: 45396373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محورهای مواصلاتی اردبیل یخبندان شد

گروه استان‌ها - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: لغزندگی و یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی در راه استان است و تا پایان هفته وزش باد جنوبی تند ادامه خواهد داشت .

صاحب‌خبر -

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با ورود سامانه جوی ناپایدار از روز پنجشنبه به داخل استان بارش برف و باران در محورهای ارتباطی استان آغاز شده است، امّا تردد به جز محور خلخال ـ پونل در بقیه جاده‌ها در جریان است.

وی بیان کرد: انتظار ما از رانندگان این است که اگر قصد تردد در راه‌های ارتباطی را دارند حتماً زنجیرچرخ و وسایل ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند چرا که در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان همراه با بارش برف و باران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: محور خلخال ـ پونل نیز به دلیل نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است که از رانندگان درخواست می‌شود مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

وثوقی با اشاره به این که بیشتر مناطق استان همراه با بارش برف و باران است، بیان کرد: وزش باد تند نیز بیشتر مناطق استان را فراگرفته و همراه با بارش‌های رگباری احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

وی تصریح کرد: لغزندگی و یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی در راه استان است و تا پایان هفته وزش باد جنوبی تند ادامه خواهد داشت که به همین منظور از رانندگان انتظار می‌رود رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه را مبنای کار قرار دهند.

انتهای پیام/145/ش

نظر شما