شناسهٔ خبر: 45384292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انتخابات سال آینده

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه مردم باید در سرنوشت کشور حضور چشمگیری داشته باشند، گفت: از مهم‌ترین مؤلفه‌های انتخابات سال آینده حضور دولت جوان و حزب‌اللهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی راشد نوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان با اجرای برنامه‌های ترویجی در ایام‌الله دهه فجر ضروری است.

وی با اشاره به در پیش بودن ۲۰ جمادی‌الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت مقام زن تصریح کرد: امروزه جامعه انسانی از نداشتن الگوی فضیلت و شرافت رنج می‌برد و دچار سردرگمی و بی‌هویتی است؛ خصوصاً برخی زنان با توجه به تبلیغات وسیع تساوی زن و مرد که گمان می‌کنند برای احیای شخصیت و هویت خود باید رفتار و کارهای مردانه داشته باشند.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اذعان به اینکه دشمنان مدام در حال شبهه‌افکنی بین نسل امروز هستند تا آن‌ها را از انقلاب دور کنند، افزود: برنامه‌های ترویجی با توجه به شرایط جامعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهره‌گیری از فضای مجازی پتانسیل و ظرفیت‌های مختلفی با کیفیتی مؤثر برای تشریح دستاوردهای نظام اسلامی برای همگان تبیین شود.

راشد نوری با بیان اینکه خصومت و دشمنی آمریکا با روی کار آمدن دولت جدید از بین نمی‌رود، گفت: باید بدانیم آمریکای ترامپ با آمریکای جو بایدن در تقابل و دشمنی با ایران انقلابی هیچ‌گونه تفاوتی ندارد و روش‌ها و تاکتیک‌هایشان فقط تغییر می‌کند و این در اولین نشست خبری بایدن کاملاً ملموس نشان داده شد که اگر ایران به تعهدات خود بازگردد، آمریکا نیز در رابطه با برگشت به برجام تجدیدنظر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نباید به سیاست‌های نرم دولت جدید آمریکا دل‌خوش کرد، افزود: برای ملت ما رفع سریع تحریم‌های ظالمانه مهم است و الا بازگشت آمریکا به برجام بدون برداشتن تحریم‌ها هیچ فایده‌ای برای ما ندارد، تحریم‌هایی که متأسفانه سال‌ها تمام توان کشور معطل آن شد و همه کارها و پیشرفت‌ها به آن گره‌خورده است.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه کمترین خطای دشمن هزینه گزاف خودش را موجب می‌شود، گفت: حمله موشکی به ریاض، پایتخت عربستان با دو موشک بالستیک و کروز که شوکی را در منطقه ایجاد کرد، خصوصاً آنکه جنبش انصار الله یمن مسؤولیت آن را بر عهده نگرفت و یک گروه در عراق به نام تیپ مقاومت با صدور اطلاعیه‌ای این موشک‌ها را به انتقام خون شهدای انفجارهای تروریستی بغداد که عامل آن، دو تبعه سعودی بودند را علت این عملیات بیان کردند.

راشد نوری با بیان اینکه حداقل فاصله مرزهای عراق تا ریاض ۵۰۰ کیلومتر است، تصریح کرد: یعنی تیپ مقاومت عراق این توان را دارد که شهرهای اسرائیل را مورد هدف قرار دهد و پیام روشن آن به کشورهای ارتجاعی حاشیه خلیج‌فارس که با آمریکا همکاری می‌کنند، این است که کمترین خطای آنان و ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه هزینه گزافی را باید بپردازند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظر شما