شناسهٔ خبر: 45374692 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

جبران تاخیر حقوق معلمان خرید خدمات

وزیرآموزش و پرورش در اصفهان: برای جبران تاخیر در حقوق پرداختی معلمان خرید خدمات مقرر شد با شرکت هایی با توان مالی بالا تفاهم نامه منعقد شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  "محسن حاجی میرزایی" در بازدید از مرکز تحقیقات معلمان اصفهان یکی از مهم ترین مسائل مربوط به معلمان خرید خدمات را میزان کم حقوق پرداختی آنها بیان کرد و گفت: برای جبران تاخیر در پرداخت حقوق این افراد قصد داریم با شرکت هایی تفاهم نامه امضاکنیم که از توانایی مالی بیشتری برخوردارند.

محسن حاجی میرزایی در خصوص مرکز تحقیقات معلمان اصفهان هم با اشاره به اینکه این مرکز از ظرفیت های خوبی برخوردار است افزود: این مرکز در ایام بیماری کرونا خدمات موثری در زمینه تولید محتوا در آموزش و پرورش انجام داده است.
قائدیها رئیس مرکز تحقیقات معلمان اصفهان هم گفت: این مرکز در یک سال گذشته 69 هزار دقیقه تولید محتوا برای بارگذاری در شبکه شاد و استفاده در واحدهای آموزش و پرورش سراسر کشور تولید کرده که این معادل یک دهم همه تولیدات کشور است و از این نظر رتبه اول کشور را دارد.

<div id="video-display-embed-code_350847" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/809154/350847?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما