شناسهٔ خبر: 45373760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

همزمان با گرامیداشت دهه فجر؛

افتتاح ۴١ طرح دهه فجر امسال در دالاهو

موج نیوز

کرم محمدی افزود: نادیده انگاشتن خدمات دولت، نادیده گرفتن خدمات جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرماندار دالاهو گفت: دولت دوازدهم در اوج جنگ نابرابر ظالمانه اقتصادی و اعمال شدیدترین تحریم‌های دشمن و همزمان درگیر شدن با وقوع زلزله، سیل و بیماری کرونا، توانسته است خدمات شایسته و چشمگیری را در جهت ایجاد اشتغال و زیرساخت‌های عمرانی ارایه کند.

وی اظهار داشت: در ۶۰ سال اخیر سابقه نداشته که کشور بدون فروش و اتکای به نفت اداره شود اما در دولت دوازدهم تدبیر و امید این اتفاق افتاد.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: نادیده گرفتن اقدامات انجام شده توسط دولت و ندیدن وضعیت اعمال شدیدترین سیستم تحریم های ظالمانه، چشم را بر روی واقعیات بستن است.

محمدی اضافه کرد: در اینکه بیکاری وجود دارد و بخشی از مردم از نظر معیشتی با مشکل مواجه هستند، تردیدی نیست اما بین زمانی که دولت وقت، سالی حدود یکصد میلیارد دلار درآمد نفتی داشته و زمانی که فروش نفت برای دولت دوازدهم تقریبا به صفر رسیده است، تفاوت وجود دارد.  

او گفت: براساس شاخص ملی تعیین شده، ۹۸درصد تعهد اشتغال شهرستان با جذب ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات از سر فصل های مختلف در یکسال انجام شده است.

فرماندار دالاهو اظهار داشت: همچنین ۴۱ طرح در زمینه های عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، برق، راه با ۶۳ میلیارد تومان اعتبار در ایام دهه مبارک فجر امسال افتتاح می شود.

محمدی ادامه داد: برای تکمیل پروژه های مختلف این شهرستان شامل تصفیه خانه مدرن فاضلاب شهر کرند، پروژه گاز رسانی به ریجاب و ۵۴ روستای بخش های مرکزی و گهواره، امور حوزه سد زمکان، آبرسانی میان مدت کرند در یکسال گذشته نیز ۶۶ میلیارد تومان اعتبار جذب و هزینه شده است.

او گفت: علاوه بر موارد فوق، دولت دوازدهم در جریان زلزله توانسته است بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان وام ارزان قیمت و بیش از ۵۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به آسیب دیدگان ناشی از زلزله در شهرستان دالاهو پرداخت کند.

محمدی اظهار داشت: برای سیل و آسیب دیدگان از کرونا نیز بیش از ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او اضافه کرد: اقدام بسیار اساسی دیگری که طی یکسال اخیر در دستور کار مجموعه مدیریتی شهرستان قرار گرفت و با حمایت هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و مجتبی بخشی پور نماینده مردم دالاهو در مجلس شورای اسلامی در حال تداوم است، بحث تعیین تکلیف و فعال کردن پروژه مسکن مهر کرند است.

وی گفت: در مجموع از دهه فجر سال گذشته تا امسال، بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان در شهرستان دالاهو در سرفصل های مختلف جذب شده است.

فرماندار دالاهو افزود: این اقدام ها و دستاوردها متعلق به یک نفر یا یک مجموعه نبوده و تلاش و برنامه ریزی همه مدیران شهرستان با حمایت مجموعه مدیریتی استان و شخص استاندار کرمانشاه و حمایت های مجمع نمایندگان سابق و فعلی مجلس شورای اسلامی محقق شده است.  

او گفت: تنها راه فایق آمدن بر مشکلات و توفیق در کارها و ارایه خدمات مطلوب به مردم، حرکت توام با انسجام و هماهنگی است.

نظر شما