شناسهٔ خبر: 45346072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیگیری جباری برای تکمیل سریع‌تر تونل شهیده بیگلری در محور لار - بستک

نماینده مردم غرب هرمزگان از روند اجرای عملیات عمرانی تونل شهید باختر بیگلری در محور لار - بستک بازدید و تسریع در روند اجرای این پروژه را مورد پیگیری قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جبارى نماینده مردم غرب هرمزگان از روند اجرای تونل شهیده باختر بیگلرى در محور لار - بستک بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای عملیات عمرانی این تونل قرار گرفت.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با پیگیری تسریع در روند اجرای این پروژه، اظهار کرد: راه براى همه است و در هر جایى راهى براى رفاه مردم ساخته شود ما موظفیم که پیگیری لازم برای تکمیل و تسریع در اجرای آن را داشته باشیم.

وی افزود: پیشرفت حفارى صورت گرفته در تونل شهیده باختر بیگلرى قابل تحسین است و با جدیت براى مطالبات پیمانکار پیگیرى خواهم کرد تا این جاده که به نوعی کریدور عبور مردم غرب هرمزگان به استان فارس نیز هست، تکمیل و راه‌اندازی شود.

 

جباری ادامه داد: جاده‌ها باید تکمیل کننده یکدیگر باشند و توسعه مسیر جهرم - لار به نوعی تکمیل کننده نیاز مواصلاتی مردم غرب هرمزگان نیز بشمار می‌رود و تسریع در اجرای آن می‌تواند به بهبود تردد مردم غرب هرمزگان در سفر به استان فارس و شیراز و بدنبال آن به مرکز کشور بیانجامد.

حسن شبانى مدیرکل راه و شهرسازى لارستان نیز که در این بازدید جباری را همراهی می‌کرد، عنوان داشت: نسبت به دو ماه گذشته که از این پروژه بازدید کردیم هم اکنون عملیات حفارى در این تونل ٤ برابر شده است و پس از درخواست نقدینگى از سوى پیمانکار پروژه مکاتباتى صورت دادیم و ابلاغ اعتبارى هم داده شد اما باز هم براى تسریع در روند کار بایستى اعتبار به این پروژه تزریق شود.

 

پس از شروع روند عملیات اجرایى در قطعات محور لار - بستک از سمت شهرستان لارستان به طول ٢٩ کیلومتر و مطالعه مابقى مسیر ، عملا ٣٧ کیلومتر در حوزه فعالیت این اداره کل جهت بهسازى و دوبانده کردن جاده باقى مى ماند که نیازمند اخذ مجوز مناقصه جهت پیمان سپارى است.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما