شناسهٔ خبر: 45337287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برزگر مطرح کرد:

نرخ گذاری مانع حذف میوه از سبد خانوار / برگزاری نخستین جلسه نرخ گذاری میوه و تره بار در ۹۹

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی موجود باید باری از دوش مردم بر داریم و اجازه ندهیم میوه و تره‌بار از سبد مصرف خانوار حذف شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجتبی برزگر اظهار داشت: نخستین جلسه کمیته قانونی نرخ گذاری میوه و تره بار در سال ١٣٩٩ با حضور نمایندگان اعضای پیشنهادی انجمن از سازمان ها و نهادهایی همچون صمت ، استانداری، جهاد کشاورزی ، بازرسی اصناف  ، اتحادیه عمده فروشان میوه و تره بار و انجمن مصرف کنندگان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه بررسی مشکلات موجود در میدان میوه و تره بار اصفهان بود که اعضای حاضر در جلسه دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را درباره شیوه نرخ گذاری میوه و تره بار و راه های حل مشکلات موجود بیان کردند . 

 رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با تاکید بر اجرای روند قانونی نرخ گذاری با حضور عوامل اصلی چرخه تولید تا مصرف در این بخش یادآور شد: باتوجه به شرایط اقتصادی موجود باید  باری از دوش مردم بر داریم و اجازه ندهیم میوه و تره بار از سبد مصرف خانوار حذف شود .

وی ضمن تقدیر از رسانه‌ها برای انعکاس مشکلات مردم با هدف به تعادل رساندن قیمت ها در بازار گفت: رسانه‌ها و  انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هدف مشترک و متعالی را در این زمینه دنبال می کنند.

نظر شما