شناسهٔ خبر: 45336965 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

انجام عملیات «انتقام شهیدان» توسط حشد شعبی در شرق صلاح الدین

حمله اخیر بقایای گروه تروریستی داعش به نیرو‌های حشد شعبی در استان صلاح الدین عراق منجر به انجام عملیات «انتقام شهیدان» توسط نیرو‌های این سازمان و ارتش عراق شد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان -به دنبال حمله اخیر بقایای گروه تروریستی داعش به نیرو‌های حشد شعبی در استان صلاح الدین عراق، نیرو‌های این سازمان و ارتش عراق اقدام به انجام عملیات «انتقام شهیدان» در این استان کردند و حسام ابراهیم السهلانی، فرمانده عملیات کرکوک و شرق دجله حشد شعبی عراق نیز امروز (سه شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات انتقام خون شهیدان به منظور تفتیش و بازرسی منطقه العیث و روستا‌های مجاور آن در شرق استان صلاح الدین با مشارکت تیپ‌های بیست و دوم و هشتاد و هشتم و نهم و یگان‌های ماموریت‌های ویژه و فرماندهی عملیات صلاح الدین در ارتش عراق با پشتیبانی بالگرد‌های ارتش انجام شد.

وی همچنین در ادامه افزود: تا به اکنون در این عملیات یک خودرو و چند مقر و تونل بقایای عناصر داعش منهدم شده است و چند بمب نیز در این عملیات مورد خنثی سازی قرار گرفت و یک دستگاه تصفیه آب تروریست‌ها نیز کشف و ضبط شد. چندین مرکز داعشی و نیز خانه‌ای که برای طبابت تروریست‌ها استفاده می‌شد، کشف شد.

انتهای پیام/

نظر شما