شناسهٔ خبر: 45336602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید در ایام دهه فجر

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری اقدامات این اداره کل در ایام دهه فجر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون ظفری امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و با بیان اینکه این سازمان ۳۲۰ عنوان برنامه در سطح استان و ۱۴ عنوان برنامه محوری به مناسبت دهه فجر برگزار می‌کند، گفت: برنامه‌های دهه فجر چندین کمیته دارند که کمیته ایثارگران که متولی آن بنیاد شهید است ویژگی خاصی دارد زیراکه برخی از برنامه‌های محوری از جمله میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در تمام کمیته‌ها گنجانده می‌شود.

 معاون فرهنگی آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری به مهمترین برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: غبارروبی ۲۹۰ گلزار شهدا به مناسبت ۱۶ بهمن همزمان با سراسر کشور که در شهرها به صورت ویژه برنامه و در روستاها با همکاری دهیار و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود از جمله مهمترین برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: ۱۲ بهمن زنگ انقلاب در تمامی مدارس و در دبیرستان «شهید عباس صالحی» واقع در فرخ‌شهر به صورت ویژه نواخته خواهد شد، همچنین همایش هم‌اندیشی با حضور نخبگان شاهد و ایثارگر با همکاری بنیاد نخبگان استان برپا می‌شود.

ظفری به تجلیل از همسران شهدای جانباز به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(ع)، اشاره کرد و گفت: همایش پیام آوران ایثارگر به منظور تربیت راویان ویژه برنامه‌های یادواره‌های شهدا، اجرای صبح‌گاهای مدارس، اجرای برنامه‌های دفاع مقدس و ... را نیز در پیش‌رو داریم.

معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: افتتاح گلزار شهدای گمنام چلگرد در ۱۸ بهمن و تجلیل از همسران شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی در حوزه شهادت، برگزاری مسابقات ورزشی آنلاین ایثارگران نیز از دیگر برنامه‌ها این اداره هستند.

ظفری در پایان یادواره مجازی شهدای انقلاب در بروجن، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای سلامت و رونمایی از نصب ۳۲ تابلو شهید در هنرستان شمس آباد که به عنوان مدرسه نمونه سعدی شناخته شده است را نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل معرفی کرد.

انتهای پیام/3339/م

نظر شما