شناسهٔ خبر: 45335322 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نجات مسافران مترو به دست پلیس/ سارق پیچ و پابند‌های ریل مترو بازداشت شد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت سارق پیچ و پابند‌های ریل مترو در ورد آباد خبر داد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در خصوص بازداشت سارق پیچ و پابند‌های ریل مترو گفت: در روز جاری عاملان گشت نامحسوس کلانتری وردآورد فردی را در حین سرقت پابند و پیچ ومهره ریل مترو را مشاهده می‌کنند لذا با توجه به وجود خطرات احتمالی منجمله واژگونی قطار قبل از اقدام به دستگیری سارق طی اقدامی هوشمندانه عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را سریعا در جریان قرار میدهند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با توجه به احتمال واژگونی قطار اقدامات فنی لازم توسط عوامل مترو صورت میگیرد و خط اصلی کرج به تهران ترمیم میگردد.

ناصری نژاد در ادامه گفت: همزمان با این اقدامات تیم عملیات کلانتری وردآورد نسبت به دستگیری متهم اقدام نموده و از داخل کوله پشتی همراه وی تعداد زیادی بست‌های فلزی نگهدارنده ریل را کشف میکنند و در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص میشود متهم دارای هشت فقره سرقت است و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی فی گردید.

این مقام انتظامی در پایان افزود: «سرقت این متهم عملی خطرناک بود و ممکن بود باعث خروج قطار از ریل و حادثه سازی برای شهروندان شود» که هوشمندی و سرعت عمل پلیس موجب پیشگیری از یک حادثه دلخراش گردید و این اقدام همکاران من به نوعی داستان دهقان فداکار کار را در ذهن انسان تداعی می‌نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما