شناسهٔ خبر: 45293160 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

واکنش‌ها به شهادت شماري از نيرو‌هاي بسيج مردمي عراق

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سخنگوی فرماندهی نیرو‌های مسلح عراق، شهادت شماری از نیرو‌های الحشد الشعبی در حمله تروریست های داعشی در صلاح الدین تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ائتلاف «الفتح» در پارلمان عراق شهادت شماری از نیرو‌های سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) را در جریان مقابله با حمله گروهک تکفیری تروریستی داعش به منطقه العیث در استان صلاح الدین تبریک و تسلیت گفت.
 
سخنگوی فرماندهی نیرو‌های مسلح عراق: به تلاش برای نابودی تروریست‌ها ادامه می‌دهیم
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: سرتیپ یحیی رسول عبدالله سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق، شهادت شماری از نیرو‌های سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در حمله عناصر تروریستی داعش در صلاح الدین تبریک و تسلیت گفت.
سرتیپ یحیی رسول عبدالله گفت: نیرو‌های ما و همه تشکیلات وابسته به آن هیچ تعلل و سستی در قبال تروریسم از خود نشان نخواهند داد و به تلاش برای نابودی کامل تروریست‌ها ادامه خواهند داد.
 
شهادت 11 نیروی الحشد الشعبی در درگیری با تروریست‌های داعشی
به گزارش العالم؛ سازمان الحشد الشعبی عراق از درگیری شدید نیرو‌های این سازمان با عناصر تروریستی داعش در مرکز این کشور خبر داد.
اداره کل اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی عراق شنبه‌شب گزارش داد که تیپ 22 این سازمان (سپاه بدر) حمله سنگین عناصر داعش را در استان صلاح الدین دفع کرده و در این هنگام، درگیری‌های خونینی رخ داده است.
کانال خبری صابرین نیوز به نقل از منابع خود گزارش داد که عناصر داعش در این منطقه به محاصره نیرو‌های الحشد در آمده‌اند، ولی بر اثر درگیری‌ها، یازده تن از جمله «ابو علیاء الحسناوی»، فرمانده هنگ سوم به شهادت رسیده‌اند.
این دومین حمله شدید گروهک تروریستی وهابی داعش در عراق طی یک هفته اخیر است. هفته گذشته، دو انتحاری داعش خود را در بازار محلی شهر بغداد منفجر کردند که بر اثر آن، 32 نفر به شهادت رسیدند و بیش از صد نفر دیگر زخمی شدند.

نظر شما