شناسهٔ خبر: 45280074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار اردبیل:

مسئولان با رفتارهای خود مردم را نسبت به نظام بدبین نکنند

استاندار اردبیل گفت: رفتار مسئولان باید با ارباب رجوع صادقانه و مشفقانه باشد تا اگر کاری هم از دستمان برای رفع مشکلات آنها برنیاید حداقل آنها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اکبر بهنامجو استاندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد عنوان کرد: وحدت و همدلی در راستای حل مسائل و مشکلات استان باید در سرلوحۀ کار مسئولان قرار گیرد.

بهنامجو در ادامه به تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان اشاره کرد و افزود: رفتار مسئولان به عنوان خادمان این مردم باید با ارباب رجوع صادقانه و مشفقانه باشد تا خدای نکرده اگر کاری هم از دستمان برای رفع مشکلات آنها برنیاید حداقل آنها را نسبت به نظام و انقلاب بدبین نکنیم.

وی در خصوص الگودهی برای نسل جوان جامعه اظهار داشت: در همه زمینه ها باید خوب رفتار کنیم و الگودهی خوبی برای نسل جدید داشته باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: در راستای آسیب های اجتماعی، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است و تأکیدمان بر ضرورت آموزش و یادگیری مهارت‌های زندگی است چرا که آموزش مهارت‌های زندگی، باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی میگردد و در این خصوص، وظیفۀ دستگاههای فرهنگی بسیار خطیر است.

بهنامجو بیان کرد: مباحث و مشکلات فرهنگی بطور دقیق احصاء شده و طرح مسئله شود تا بصورت تخصصی بتوان نسبت به حل آنها اقدام کرد.

نظر شما