شناسهٔ خبر: 45268417 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده یگان‌های ویژه ناجا:

خدمت سربازی فرصتی برای تعالی شخصیت اجتماعی است

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ کننده یگان‌های ویژه ناجا گفت: دوره خدمت سربازی علاوه بر کارکرد نظامی و انتظامی، آماده کردن جوانان برای حضور موثر در عرصه های مختلف اجتماع است و سربازان وظیفه باید از این دوران طلایی برای تعالی بخشیدن به شخصیت اجتماعی خود استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار سلمان قلی زاده در جمع کارکنان وظیفه یگان های ویژه ناجا ضمن ادای احترام و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت و جبهه مقاومت به ویژه سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سرباز، زینت کشور است و خدمت سربازی درس صبر، استقامت، شهامت و پایداری است که جوانان ما با درک صحیح از این دوران، به خودسازی می رسند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد جانفشانی سربازان وظیفه بودیم و این ایثارگری ها همچنان در سراسر ایران اسلامی از نقاط صفر مرزی تا جاده ها و شهرها ادامه دارد.

سرهنگ قلی زاده با اشاره به نقش موثر کارکنان وظیفه در برقراری نظم و امنیت، بیان کرد: سربازان وظیفه همراه با سایر کارکنان کادر در اقصی نقاط کشور در تولید امنیت پایدار نقش آفرینی می کنند.

معاون هماهنگ کننده یگان های ویژه ناجا در ادامه تصریح کرد: دوره خدمت سربازی علاوه بر کارکرد نظامی و انتظامی، آماده کردن جوانان برای حضور موثر در عرصه های مختلف اجتماع است و سربازان وظیفه باید از این دوران طلایی برای تعالی بخشیدن به شخصیت اجتماعی خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از دوران خدمت سربازی خاطرنشان کرد: همواره در تلاش هستیم شان و جایگاه مقدس سربازی حفظ شود و دوران خدمت سربازی، دورانی خوشایند و اثربخش برای جوانان باشد.

نظر شما