شناسهٔ خبر: 45262611 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تحول در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در یک سال اخیر

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در دوره جدید مدیریتی بنیاد شهید شاهد تحولات و دستاوردهای ارزنده‌ای هستیم و برای استمرار این روند تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی زینبی رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه همایش سراسری مدیران ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: هماهنگی مطلوبی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات به جامعه ایثارگری وجود دارد که مرهون نگاه مسئولانه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعامل همه بخش‌ها و مجموعه‌ها است.

وی افزود: در دوره جدید مدیریتی بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد تحولات و دستاوردهای ارزنده‌ای هستیم و برای استمرار این روند تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به ارائه گزارشی از برنامه و اقدامات مرکز حراست بنیاد شهید پرداخت و گفت: امیدواریم همه چالش‌ها و موانع موجود با تدبیر حل و فصل شود و شأن و منزلت همه ما منوط به میزان خدمتگزاری به جامعه ایثارگری و گره‌گشایی از مشکلات این عزیزان است.

رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: نقش صیانتی مرکز حراست سوق دادن فرایند فعالیت‌ها در مسیر قانونی، مراعات انضباط مالی و سایر ضوابط قانونی است که ایفای این نقش عامل تسریع در تحقق اهداف سازمانی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها است.
انتهای پیام/

نظر شما