شناسهٔ خبر: 45238993 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

تمرکز ما بر روی استعداد یابی در مناطق محروم است

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفر به استان لرستان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توجه به مأموریتی که دارد، حمایت از محرومین و شکوفا کردن استعداد‌ها در مناطق محروم یکی از محور‌های اصلی آن بوده و همواره این امر در دستور کار است.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز دوم بهمن ماه، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رزمایش ورزش احسان که در سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی شهر خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: تقویت ورزش و ورزشکاران در لرستان موجب تقویت سرمایه‌های ملی کشور است.

مهندس سعید سلیمانی با تاکید بر اینکه با اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۲۲ خانه ورزش در لرستان تجهیز خواهند شد، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تمرکز ویژه‌ای را در بحث ورزش کشتی لرستان دارد و این امر به خصوص در مناطق محروم مورد توجه است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای استان لرستان در حوزه ورزش و وجود ورزشکاران مستعد ورزش کشتی در این استان افزود: خوشبختانه توافقاتی خوبی در راستای تجهیز سالن‌های کشتی در استان صورت گرفته است. همچنین تمرکز ما بر روی استعداد یابی در مناطق محروم است.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان را مستعد ورزش پایه دانست و گفت: تقویت ورزش و ورزشکاران در لرستان موجب تقویت سرمایه‌های ملی کشور است.

وی در راستای حمایت‌های ورزشی بنیاد احسان در مناطق کم‌برخوردار استان لرستان خبر داد: با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اهدا هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ورزشکاران آسیب دیده از کرونا و نیز تجهیز ۲۲ خانه ورزش در مناطق کم برخوردار استان لرستان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد احسان در پایان با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۲۵۰ خانه ورزش در سراسر کشور تجهیز خواهد شد گفت: با کاهش آمار ابتلاء به ویروس کرونا در کشور، لزوم فعالیت محیط‌های با نشاط و امیدوار برای قشر جوان حائز اهمیت است. با پیش بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال حدود ۲۵۰ خانه ورزش در کشور تجهیز خواهد شد که از این تعداد ۲۲ مورد امروز در لرستان تجهیز شدند.

همچنین این رزمایش با حضور حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در استان لرستان، دکتر علیرضا دبیر، رییس فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، شهردار شهر خرم آباد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان برگزار شد.

نظر شما