شناسهٔ خبر: 45209835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی خبرداد:

کولاک در گردنه‌های آذربایجان شرقی باعث کاهش دید و دشواری تردد شده است

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: گردنه های برف گیر جاده های استان شاهد کولاک شدید بوده و تردد در آنها تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تبریز، سرهنگ کریم‌نژاد درباره وضیعت جاده‌های استان اظهار داشت: برابر بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر در گردنه های آتاجان جاده خواجه - ورزقان و گردنه های گویچه بیل و سامبران جاده های تبریز - اهر و اهر - کلیبر کولاک شدید حاکم است.

وی اظهار کرد: کولاک در گردنه های آذربایجان شرقی باعث کاهش دید و دشواری تردد شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به سرد شدن هوا و بارش برف و کولاک در جاده های آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری خودداری و در صورت سفر لباس گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از ایمن بودن وسیله نقلیه شان برای سفر مطمئن شوند.

هوای آذربایجان شرقی از ظهر امروز سرد شد و بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان کاهش دمای هوای این خطه تا ۱۳ درجه زیر صفر در روزهای آینده پیش بینی می شود. 

کاهش دمای هوا ، باعث بارش برف در مناطق مرتفع استان شد، به گونه ای که آزاد راه تبریز - زنجان در حدفاصل بستان آباد تا هشترود به دلیل برف برای ساعاتی بسته شد، اما با تلاش راهداران این مسیر باز شد و هم اکنون رفت و آمد در آن جریان دارد.

نظر شما