شناسهٔ خبر: 45190245 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی کشور خبر داد:

کشف ۲۰۰۰ سلاح شکاری غیر مجاز از یک باند ضد امنیتی/ کشف ۲۳ تن موادمخدر در ۹ ماهه سال جاری

سردار اشتری گفت: در جریان عملیات‌های فرماندهی انتظامی پایتخت ۲۰۰۰ سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز سه‌شنبه سی‌ام دی ماه سال جاری در ادامه اجرای دو طرح اقتدار و ظفر اظهار کرد: تلاش مقتدرانه پلیس فرماندهی پایتخت قابل تقدیر است و شاهد ادعای من نیز نتیجه امنیت حاکم در پایتخت است.

وی اضافه کرد: در ۹ ماه سال جاری ۲۳ تن مواد مخدر کشف شده و متهمان به مقامات قضایی ارجاع داده شدند و این آمار با رشد ۲۱ درصدی روبرو بوده است.
 
۲۰۰۰ سلاح شکاری غیر مجاز از یک باند ضد امنیتی/ کشف ۲۳ تن موادمخدر در ۹ ماهه سال جاری
 
۲۰۰۰ سلاح شکاری غیر مجاز از یک باند ضد امنیتی/ کشف ۲۳ تن موادمخدر در ۹ ماهه سال جاری
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه از راه اندازی سیستم الکترونیکی در ۱۲ کلانتری شهر تهران خبر داد و گفت: در حال گسترش ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در سایر مراکز زیر مجموعه نیروی انتظامی هستیم.

اشتری تصریح کرد: پلیس با جرائم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و هیچ گونه اغماضی در برخورد قانونی با مجرمان جرائم خشن صورت نخواهد گرفت.
 
سردار اشتری تاکید کرد: رویکرد پلیس رویکردی اجتماعی محور است و تمام اقشار پلیس این رویکرد را در برمی‌گیرد و پلیس از مشارکت سایر مجموعه‌ها در کار‌ها و اقداماتی که چنین رویکردی دارند استقبال می‌کند.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون نیروی انتظامی در کنار کادر درمان و سفیران سلامت بوده است و در حال حاضر برخی از مسئولین نیروی انتظامی در همه جلسات مسئولان ستاد مقابله با کرونا حضور دارند و مشارکت پلیس در مواردی، چون نحوه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تردد‌ها و سایر موارد این چنینی بوده است.

سردار اشتری اضافه کرد: پلیس در خصوص مجوز‌هایی که از طرف فرمانداران شهر‌های کشور صادر می‌شود نظارت دارد و در واقع پلیس اجرا کننده مصوبات محدودیت‌های ترددی کرونایی است و در حال حاضر تردد در شهر‌هایی که ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده است که وضعیت آن‌ها عادی است منعی ندارد.

وی خروج خودرو‌های فرسوده از رده ناوگان حمل و نقل را یکی از راه‌های کاهش و کنترل آلودگی هوا برشمرد و گفت: معضل آلودگی هوا مسئله‌ای است که دستگاه‌های بسیاری باید در حل و رفع آن مشارکت کنند.

نظر شما