شناسهٔ خبر: 45190235 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

معرفی پزشک متخصص ارتوپد و جراح زانو

اگر به دنبال یک دکتر ارتوپد باتجربه هستید تا با اطمینان و آرامش خاطر بتوانید مسیر درمان خود را طی کنید،خواندن این گزارش را به شما توصیه می‌کنیم

صاحب‌خبر -

 

به گزارش واحد بازرگانی صبا، اگر شما اخیرا متوجه شده‌اید که به دلیل آسیب وارده نیاز به درمان بلندمدت و یا جراحی ارتوپدی مانند جراحی لگن و یا تعویض مفصل زانو دارید؛ به احتمال زیاد اولین معضل شما این است که به دنبال یک دکتر ارتوپد خوب در شیراز باشید تا با اطمینان و آرامش خاطر بتوانید مسیر درمان خود را طی کنید. ما نیز به شما توصیه می‌کنیم که حتما قبل از اولین مراجعه از سطح دانش، مهارت و بخصوص سابقه جراحی‌های ارتوپدی پزشک مورد نظر خود مطمان شوید. علاوه بر این بسیار مهم است که شما با جراح خود احساس راحتی کنید و بتوانید بدون نگرانی سوالات خود را با وی درمیان بگذارید. دکتر بهداد اسکندری ثانی به عنوان پزشک متخصص زانو در شیراز علاوه بر داشتن سابقه عالی و مهارت کافی در زمینه درمان و جراحی ارتوپدی، از نظر بسیاری از مراجعین بسیار محترم و دلسوزانه با بیماران خود برخورد می‌کنند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که کیفیت پرسنل و روش‌های نوین درمانی ارائه شده در کلینیک تخصصی ارتوپدی دکتر بهداد اسکندری ثانی، رضایت کافی را برای شما فراهم خواهد کرد. چرا که به واقع یکی از بهترین‌ها در شیراز است!

در مورد تخصص ارتوپدی بیشتر بدانید

اصولا یک پزشک متخصص و جراح ارتوپد می‌تواند به رفع مشکلات سیستم اسکلتی عضلانی شما که شامل، استخوان‌ها، مفاصل، غضروف‌ها، رباط‌ها، تاندون‌ها و عضلات می‌باشد؛ کمک کند. مشکلاتی مانند شکستگی و یا درفتگی استخوان ها، کشیدگی یا پارکی رباط یا تاندون در اثر آسیب‌های ورزشی، درد سیاتیک، درد کمر و یا بیرون‎زدگی دیسک کمر، آرتریت روماتوئید، آرتروز، پوکی استخوان و غیره که معمولا علاوه بر درمان‌های محافظه کارانه به جراحی و ترمیم و یا مراقبت‌های بعدی پس از جراحی نیاز دارند. در واقع پزشکان متخصص ارتوپد در وهله اول برای درمان‌های غیرجراحی آموزش دیده‌اند که این‌‎ها شامل تجویز دارو، توصیه به انجام تمرینات مختلف (به کمک کاردرمانی، فیزیوتراپی و یا درمان جایگزین مانند طب سوزنی) و پیشنهاد تغییر و اصلاح سبک زندگی برای کمک به پیشگیری از آسیب بیشتر ناحیه درگیر شده است. در صورتی که این نوع روش‌های درمانی پاسخگو نباشند، در مورد انجام جراحی تصمیم‌گیری می‌شود. اصولا به دلیل گستردگی زمینه‌های تخصص، بیشتر جراحان ارتوپدی دوره‌های تکمیلی فلوشیپ را می‌گذرانند تا بیشتر بر روی روش‌های درمانی یک ناحیه خاص از سیستم اسکلتی عضلانی تمرکز کنند. بدین شکل با دقت بالاتری امکان تشخیص، درمان و حتی پیشگیری از مشکلات ارتوپدی فراهم می‌شود.

دکتر بهداد اسکندری ثانی نیز پس از فارغ التحصیلی در مقاطع پزشکی عمومی و تخصص ارتوپدی با رتبه‌ای ممتاز از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای گذراندن دوره تکمیلی آموزش تئوری و عملی جراحی زانو و شانه به فرانسه رفتند و پس از کسب مهارت کافی به ایران بازگشتند. در حال حاضر ایشان که به عنوان دکتر ارتوپد خوب در شیراز شناخته شده‌اند؛ در زمینه جراحی تروما و شکستگی‌های اندام، جراحی و تعویض مفصل زانو و لگن، جراحی آسیب‌های ورزشی و آرتروسکپی مفصل زانو، درمان مفصل زانو، درمان درد سیاتیک، ارتوکین‌تراپی زانو، پی‌آرپی (prp)، تزریق ژل و غیره، خدمات لازم را طبق جدیدترین متدهای جهانی و با مهارتی بالا به بیماران خود ارائه می‌دهند. در ادامه به عنوان نمونه به جزئیات روند جراحی تعویض مفصل زانو اشاره خواهیم کرد.

جراحی تعویض مفصل زانو

از آنجایی که تصمیم برای تعویض مفصل زانو یک گام اساسی در جهت احیای سبک زندگی فعال گذشته فرد است؛ مهم که توسط یک جراح متبحر انجام شود تا با حداقل عوارض بتوان به یک نتیجه مطلوب رسید. پس عاقلانه است که از جراح خود بپرسید که سالیانه چند عمل جراحی انجام می‌دهد. تحقیقات نشان داده است؛ جراحانی که سالانه ۱۲ عدد و یا بیشتر جراحی تعویض مفصل زانو انجام می‌دهند از متخصصان موفق در این زمینه هستند. اگر متوجه شده‌اید که دستگاه و یا روش جراحی نوینی می‌تواند روند جراحی تعویض مفصل زانو شما را تسهیل کند؛ حتما به سراغ کلینیک‌هایی بروید که در آن جدیدترین متدهای جراحی ارتوپدی به کار گرفته می‌شوند. چرا که قرار است در طی این جراحی، سطح مفصل زانو آسیب‌دیده شما برداشته شده و به جای آن پروتز قرار داده شود.

 

 

نکات مهم پیش از مراجعه به پزشک متخصص ارتوپد

یک روش خوب که باید قبل از هر ویزیت پزشکی به آن توجه کنید، یادداشت‌برداری از علائم خودتان است. جزئیاتی مثل میزان و ناحیه درد و تورم، قدرت حرکتی و کیفیت انجام فعالیت‌های روزمره و اینکه چه هنگام از روز این علائم را تجربه می‌کنید (صبح، عصر، هنگام خواب) و در هنگام انجام چه فعالیت‌هایی تشدید می‌شوند (نشستن، ایستادن و یا ورزش). همچنین بهتر است ارتوپد خود را از انواع درمان‌هایی که تا الان انجام داده‌اید؛ مطلع کنید. این کار به پزشک شما کمک می‌کند تا با کارآیی بیشتری روش درمانی خود را تعیین کند. در صورت داشتن هرگونه گزارش یا تصویربرداری مانند اشعه ایکس یا ام‌آر‌آی، هنگام مراجعه به پزشک با خود به همراه داشته باشید. با توجه به اینکه معمولا پزشکان ارتوپد ناحیه اطراف مفاصل، عضلات یا تاندون‌ها را معاینه می‌کنند، هنگام مراجعه لباس‌های راحت و گشاد بپوشید.

سخن آخر

بهترین جراحان اتوپد اغلب سالانه صدها عمل جراحی انجام می‌دهند. خوشبختانه دکتر بهداد اسکندری ثانی با سابقه انجام تعداد زیادی جراحی ارتوپدی تا به امروز (بیش از ٢٣٠٠ عمل جراحی موفق)، به عنوان یک دکتر ارتوپد خوب در شیراز توانسته‌اند خدمات ویژه‌ای به عزیزان ساکن شیراز ارائه دهند. در سابقه خودشان نیز علاوه بر طبابت، به عنوان استادیار ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی دزفول و پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز مشغول به تدریس و انجام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی هستند. می‌توانید با مراجعه به وب سایت کلینیک ارتوپدی ایشان، در هر زمان که برای شما مناسب است به صورت آنلاین وقت ملاقات بگیرید. قابل ذکر است که در حال حاضر زمینه فعالیت دکتر بهداد اسکندری ثانی بیشتر در ارتباط با جراحی‌های تروما و شکستگی‌ها و جراحی‌های زانو و شانه و لگن از جمله بازسازی آسیب‌های رباط‌ها و منیسک‌های زانو و چرخاننده شانه و تعویض مفاصل زانو و لگن می‌باشد.
منبع:
https://drbehdadeskandari.com/

نظر شما