شناسهٔ خبر: 45189142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی سرخس خبر داد:

کشف ۷ فقره سرقت و دستگیری ۴ متهم در سرخس

فرمانده انتظامی سرخس از کشف ۷ فقره سرقت و دستگیری ۴ متهم آن در سطح شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، سرهنگ احمدعلی دماوندی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان سرخس، بلافاصله ماموران تجسس کلانتری ۱۱ امام خمینی(ره) این ماموریت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی دقیق صحنه های وقوع جرم به سرنخ های دست یافته و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وارد عمل شده و ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ۲ متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله محکم پلیس ضمن معرفی ۲ همدست دیگر خود یک مالخر را نیز در این زمینه معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به دستگیری ۲ متهم دیگر، اظهار داشت: مأموران انتظامی در ادامه محل دپوی اموال مسروقه در یک کارگاه خرید و تفکیک ضایعات را نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی مالخر موردنظر را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ دماوندی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به ۷ فقره سرقت، اعم از وسایل خانه و تجهیزات ادارات دولتی اعتراف که تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و اموال آنها عودت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاکسازی نقاط آلوده،تصریح کرد: از عموم مردم خواهشمندیم  به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

نظر شما