شناسهٔ خبر: 45188883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت ۲۳ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۲۳ واحد صنعتی راکد و غیر فعال در شهرک‌های این استان به چرخه تولید بازگشته اند.

صاحب‌خبر -

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید، از پیگیری‌ها و برنامه‌های این شرکت برای تعیین تکلیف و بازفعال سازی قرارداد‌های راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

او افزود: تلاش برای حل مشکلات در حوزه اشتغال و صنعت و احیای واحد‌های صنعتی راکد از مهمترین اهداف این شرکت در سال جهش تولید است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی انجام می‌گیرد که این حمایت‌ها در راستای افزایش تولید و اشتغال واحد‌های تولیدی قرار دارد.

اهلی افزود: با اقدامات انجام شده تلاش شده است تا میزان سرمایه گذاری‌ها در سطح استان افزایش یابد تا شاهد کاهش معضلات بیکاری و افزایش تولید در مناطق مختلف استان باشیم.

او از تلاش تمامی مسئولان استانی برای برطرف کردن موانع تولید و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی خبر داد و افزود: با اقدامات انجام شده در سال ۹۸، تعداد ۴۱ واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که با فعال سازی این واحد‌های تولیدی، برای ۶۰۹ نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه امسال نیز احیای ۴۰ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در شهرک‌های استان هدف گذاری شده است تصریح کرد: بر اساس این هدف گذاری، در ۹ ماهه اول امسال ۲۳ واحد راکد و غیر فعال در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته اند که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت مشاورین حاضر در کلینیک کسب و کار استان و با عارضه یابی از واحد‌های تولیدی، این هدف گذاری محقق شود.

اهلی ابراز امیدواری کرد تا با تسهیل شرایط سرمایه گذاری، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت و افزایش میزان اشتغال در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما