شناسهٔ خبر: 45154022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون آموزش متوسطه و رئیس ستاد آموزشهای مجازی استان خبرداد:

بازگشایی بخشهایی از مدارس استان از اول بهمن ماه 99

معاون آموزش متوسطه و رئیس ستاد آموزشهای مجازی استان ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا از بازگشایی بخشهایی از مدارس استان از اول بهمن ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی، به دنبال مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش، عاشور اکرمی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا از بازگشایی بخشهایی از مدارس استان از اول بهمن ماه خبر داد. 
معاون آموزش متوسطه و رئیس ستاد آموزشهای مجازی استان گفت: بر این اساس از روز 4 شنبه اول بهمن ماه در مناطق زرد و آبی مدارس دولتی و غیر دولتی ابتدایی صرفا برای پایه های اول و دوم با رعایت دقیق نکات بهداشتی، با حداکثر تراکم 10 نفر دانش آموز در سراسر استان دایر خواهد بود.
عاشور اکرمی ادامه داد: مدیران مدارس با تشکیل شورای مدرسه وهماهنگی خانواده ها نحوه حضور دانش آموزان متقاضی به استفاده از آموزشهای حضوری را با رعایت تراکم حداکثر 10 نفر دانش اموز در کلاس، برنامه ریزی و عملیاتی نمایند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: بر اساس مصوبه فوق الذکر هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزشی مهارت در مناطق با وضعیت آبی و زرد، با رعایت تراکم حداکثر 10 نفر آموزشها به شکل حضوری برگزار می شود.
اکرمی همچنین با اشاره به فعالیتهای روزانه کارکنان اداری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان گفت: بخشنامه هفته های گذشته به قوت خود باقیست و کارکنان مدارس و ادارات در مناطق با وضعیت نارنجی 2/1 و با وضعیت زرد 3/2 در محل کار خود حضور داشته در وضعیت آبی مشمول دورکاری نبوده و تمامی کارکنان اداری مدارس و ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در محل کار خود حضور خواهند داشت.
معاون آموزش متوسطه استان در پایان گفت: در هر دو وضعیت زرد و نارنجی فعالیت های آموزشی و پرورشی سایر مدارس، آموزشگاهها و ... در مدارس شهری به جز مدارس فوق الذکر، بصورت غیر حضوری پیگیری خواهد شد.

نظر شما