شناسهٔ خبر: 45152301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تالار‌های پذیرایی در لرستان بازگشایی می‌شوند

رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: قرار است به‌زودی بر اساس مصوبه هیئت دولت تالار‌ها در شهر‌هایی که در وضعیت کرونای آبی قرار دارند با رعایت تدابیری مانند استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت تالار برای برگزاری جشن‌های مردم و رعایت فاصله دو متری بین صندلی‌ها بازگشایی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،منوچهر اسبکوه،رئیس اتاق اصناف لرستان اظهار کرد: قرار است به‌زودی بر اساس مصوبه هیئت دولت تالار‌های شهر‌هایی که در وضعیت کرونای آبی هستند فعالیت خود را آغاز کنند.

او بابیان اینکه تالار‌ها برای فعالیت مجدد بایستی تضمین‌های لازم را بدهند، افزود: مهم‌ترین شرط بازگشایی مجدد تالار‌ها استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت تالار برای برگزاری جشن‌های مردم بوده همچنین بایستی فاصله دو متری نیز بین صندلی‌ها رعایت شود.

رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: قرار است تدابیری برای بازگشایی تالار‌هایی که در شهر‌های با وضعیت زرد کرونایی نیز گرفته شود و به‌احتمال زیاد فعالیت تالار‌ها در هفته‌های آینده در شهر‌های با وضعیت کرونایی زرد نیز آغاز شود.

اسبکوه با اشاره به اینکه در شهرستان خرم‌آباد ۱۶ تالار دارای پروانه کسب داریم، تصریح کرد: این تعداد در کل استان ۷۲ مورد است که به‌طور متوسط در هرکدام از این اماکن حداقل ۲۰ نفر مشغول به کار هستند که طی یک سال گذشته به علت تعطیلی این مراکز ازنظر شغلی و اقتصادی آسیب‌دیده‌اند.

انتهای پیام/ب

نظر شما