شناسهٔ خبر: 4514090 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ریزش ۳۲۹ واحدی شاخص کل

ایلنا: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در پایان معاملات و در ادامه روند کاهشی روزهای گذشته این هفته با ۳۲۹ واحد کاهش به ۶۸ هزار و ۴۵۴ واحد رسید و ارزش روز بازار بیش از ۳۰۶ هزار میلیارد تومان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در پایان معاملات امروز تالار شیشه‌ای شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ادامه روند کاهشی روزهای گذشته این هفته با ۳۲۹ واحد کاهش به ۶۸ هزار و ۴۵۴ واحد رسید و ارزش روز بازار بیش از ۳۰۶ هزار میلیارد تومان شد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در پایان معاملات و در ادامه روند کاهشی روزهای گذشته این هفته با ۳۲۹ واحد کاهش به ۶۸ هزار و ۴۵۴ واحد رسید و ارزش روز بازار بیش از ۳۰۶ هزار میلیارد تومان شد.

امروز معامله‌گران بورسی بیش از یک میلیارد و ۲۰۶ میلیون برگه بهادار در قالب ۹۳ هزار و ۸۲۵ نوبت معامله و به ارزش ۲۰۹ میلیارد تومان دادوستد کردند.

امروز شاخص قیمت (وزنی - ارزشی) با ۱۴۲ واحد کاهش به ۲۹ هزار و ۵۱۳ واحد رسید، شاخص کل (هم‌وزن) با ۵۱ واحد کاهش به ۱۰ هزار و ۱۸۶ واحد رسید، شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۴۷ واحد افت به ۹۳۱۹ واحد رسید، شاخص آزاد شناور با ۶۰۰ واحد کاهش به ۷۹ هزار و ۱۹۸ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با ۳۰۰ واحد کاهش به ۵۰ هزار و ۳۳۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم بورس با ۲۷۸ واحد کاهش به ۱۳۵ هزار و ۲۱۷ واحد رسید.

نظر شما