شناسهٔ خبر: 45125400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ریشه ایجاد تفرقه شیعه و سنی انگلیس است

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: انگلیس با ساخت فیلم در این ایام می‌خواهد یک مزدور پست را در قالب شیعه انگلیسی ترویج کنند اما به لطف خدا شیعه و سنی این توطئه‌ها را فهمیده و هر روز متحد‌تر شده و مقابل دشمنان اسلام و بشریت می‌ایستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: با تکنولوژی ایجاد شده پیگیر مسائل دینی باشیم که این افضل عبادات است؛ رادیو، تلویزیون و تلفن همراه بهترین وسایلی است که می‌توانیم برای دین‌پروری از آن‌ها استفاده کنیم.

امام‌جمعه نجف‌آباد افزود: یکی از بهترین عبادت‌ها ادای حق مومن است، باید افتخار کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که حق مومن ادا می‌شود و مومنین خیلی قیمتی هستند و برای رفع گرفتاری هم‌دیگر تلاش و گره از کار یکدیگر باز می‌کنند.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: فریاد فاطمه زهرا(س) به خاطر دین و اسلام در تاریخ ماندگار شد  و امیرالمومنین مجبور به سکوت بود اما بی بی دو عالم اسلام را زنده نگه داشت.

امام‌جمعه نجف‌آباد بیان داشت: بیش از ۳۰۰ روضه خانگی و مراسم پخت سمنو در شهرستان برگزار شده و ناشی از این اصل است که اطاعت از اهل بیت اساس دین ماست و اگر نباشد ریسمان اسلام تکه تکه می‌شود.

 حسناتی اظهار داشت: دشمنان به التماس افتاده‌اند و دیگر چه چیزی را می‌خواهند تحریم کنند؛ آمدند موسسه‌ای که واکسن کرونا را در کشور تولید می‌کند را تحریم ‌می‌کنند و دیدیم که رهبری چقدر تیزبینانه فرمودند به این‌ها اعتمادی نیست همانطور که در تاریخ صدها بار این تجربه ثابت شد اماهنوز  برخی چقدر ساده‌اند.

وی گفت: قصه برجام هم از همین دسته‌است؛ با تکیه بر دانشمندان جوانمان پیشرفت خواهیم کرد و آن‌هایی که نتوانستند پیروز شوند با تحریم می‌خواهند به اهداف خود برسند اما بدانید آمریکا فرو پاشیده و تمام شدنی است.

امام جمعه نجف‌آباد ابراز داشت: ریشه ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی انگلستان است و با ساخت فیلم در این ایام می‌خواهند یک مزدور پست را در قالب شیعه انگلیسی ترویج کنند اما به لطف خدا شیعه و سنی این توطئه‌ها را فهمیده و هر روز متحد‌تر شده و مقابل دشمنان اسلام و بشریت می‌ایستند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ک۲۰/

نظر شما