شناسهٔ خبر: 45123166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش تردد خودرو در مبادی ورودی گیلان/ خودروهای غیربومی جریمه می‌شوند

رئیس پلیس‌راه استان گیلان از حضور مأموران در سه مبادی ورودی گیلان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و احتمال افزایش سفر به استان، مأموران پلیس‌راه در سه مبادی ورودی استان واقع در رودبار، چابکسر و آستارا حضور داشته و از ورود مسافران غیرضروری با پلاک غیربومی به استان ممانعت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جابر صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان گیلان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی روز یکشنبه تعداد خودروها در مبادی ورودی استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش مواجه بوده است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش سفرهای غیرضروری استان گیلان در این شرایط کرونایی گفت: وضعیت کرونا در گیلان نارنجی بوده و هم‌اکنون ۹‌ شهر استان در وضعیت هشدار یعنی نارنجی به سر می‌برند لذا از تمامی مسافران می‌خواهم از سفر غیرضروری گیلان به‌طور جد خودداری کنند.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان از حضور مأموران در سه مبادی ورودی گیلان خبر داد و افزود: با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و احتمال افزایش سفر به استان، مأموران پلیس‌راه در سه مبادی ورودی استان واقع در شهرستان‌های رودبار، چابکسر و آستارا حضور داشته و از ورود مسافران غیرضروری با پلاک غیربومی به استان ممانعت به عمل می‌آید.

صفاری با اذعان به اینکه مسافران با پلاک غیربومی در صورت ورود به گیلان با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه می‌شوند تصریح کرد: پلیس‌راه به‌طور جد با خودروهای غیربومی که اصرار به ورود به گیلان را دارند برخورد کرده و آن‌ها را با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی جریمه و ضمناً تمامی دوربین‌های واقع در جاده‌های استان تخلفات و خودرو با پلاک غیربومی را با جریمه مواجه می‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/و

نظر شما